miercuri, iulie 19, 2006

in vacanta...

Teoretic ar trebuie sa postez mai des...caci am timp... dar contrar asteptarilor nu se mai intampla nimic important de cand s-a terminat practica deci postez mai rar.

Sesiunea s-a incheiat de mult si am vazut si ultimele rezultate. Nu cat ma asteptam dar socotelile au iesit in final si asta este ce conteaza - nu are rost sa-ti faci nervi pe vara!
Practica a fost un fel de maraton: Analiza a 4 case in 4 zile - lucru care cerea multa organizare a timpului mai ales ca cladirile in cauza nu au fost pe masura asteptarilor. (Am vizionat 10 case din care sa-mi aleg 4, numai pentru ca unele nu indeplineau cerintele de tema). Mai multe detalii plus plansele finale pe

http://www.ralucazahariaprojectgallery.blogspot.com/

Ziua mea fiind extrem de aproape ma gandesc cum sa o sarbatoresc. As iesi in oras cu prietenele mele dar parca e prea multa agitatie plus alte probleme de ordin administrativ.
Vacanta e complicata deci pentru ca nu prea ai ce sa faci ( asta daca: nu pleci din Bucuresti si nici nu ai o summer job sa-ti umple timpul util) si nu e deja final de august si ma plictisesc.

O sa revin cu posturi mai consistente cand o sa apara ceva mai interesant din punct de vedere arhitectural

Niciun comentariu: