vineri, octombrie 30, 2009

Diploma - Dezorientare

Din anul 3 stiam ce vreau sa fac la diploma - colegii mei se uitau ciudat la mine, cu invidie, cu admiratie. Da - sunt o persoana hotarata si nu-mi place sa plutesc asa in necunostinta de cauza in oceanul ideilor - nu stiu sa innot, vedeti.
Vroiam sa fac o GARA urbana in virtutea faptului ca mi-am trait toata viata privind sinele de cale ferata de pe Calea Grivitei. Asta te face intr-un fel predispus la un program ce are legatura cu transporturile - unde mai pui ca am avut experienta a 3 santiere ongoing chiar in imediata vecinatate, sunt obisnuita cu heavy duty equipment si macarale etc.

La inceput vroiam modernizarea si extinderea Garii de Nord din Bucuresti - din discutiile cu profesorii indrumatori si cu cei de la catedra de urbanism (totally useless, thank you) am ajuns la concluzia ca...mai bine renunt. Un proiect de asemenea anvergura este prea mult pentru un proiect de diploma dar mai ales este prea mult dpv al controversei create in jurul subiectului.

Am vrut sa raman totusi in domeniul transporturilor cumva...insa se pare ca este imposibil. Acum m-am intors la punctul zero in care imi caut subiect, moment nefericit de altfel din prisma timpului si resurselor investite in el.

De aceea I say to you all fuck you!

Niciun comentariu: