marți, iunie 27, 2006

Constructii si ALO

La Constructii am luat 8 deci media 8.
La proiectare spre surprinderea mea am luat 10 la ultimul proiect ceea ce face ca notele mele sa fie aproape in oglinda pe tot anul.
La ALO s-a dat asa cum am prevazut din contextul local. Adica 2 subiecte:

1. Evolutia in arhitectura locuintei in Romania din 1800 pana la al 2-lea Razboi Mondial
2. Evolutia in arhitectura locuintei in Romania de la al 2-lea Razboi Mondial pana in prezent.

Evident mie mi-a picat 2 si am vorbit de comunism. Oricum timp a fost limitat si cred ca am mai avut cateva scapari - 10 este improbabil in acest caz. Oricum pentru lucrarea de la seminar am luat 10 deci este si aia o consolare.

In continuare aventura continua cu TPU, Structuri si in cele din urma cu IAM

Niciun comentariu: