vineri, iunie 02, 2006

rezumat-ul saptamanii

Luni lucreaza pentru atelierul de marti; planuri, sectiuni, modele 3d, rasufla usurata cand descoperi ca nu ai pedare la ALO desi te-ai crizat si panicat noaptea precedenta.

Marti rezolva cat de cat interioarele acceptabil, descopera ca sectiunea arata mai ceva decat niste intersectii de bolti la GD si plangeti de mila. ("Cine m-a pus sa fac forme curbe intersectate cu forme curbe!!!")

Miercuri Constructii si Modelare 3d (pe calculator) unde descoperi ca pana joi la ora 20 trebuie sa randezi imagini si o scurta animatie pe Pentium 2 a unei scari pe care am modelat-o in prealabil in Autocad(" Urasc Autocad-ul la capitolul modelare 3d!!" "Cine prostul care isi imagineaza ca 70 oameni din 5 grupe cat au avut laborator miercuri, pot randa imagini si animatii pe Pentium 2 intr-o zi? O animatie decenta dureaza cam....2 ore in care calculatorul e blocat randand!!!!! Pur si simplu nu se poate.)

Joi cei de la Modelare 3d descopera si ei ce descoperisem si eu in prealabil dupa ce lucrurile incep sa devina haotice in jurul orelor 12. Toata ziua un dute-vino intre etajul 1 unde am atelier si laboratorul de info la etajul 4 unde torturez un P2 la sub 1 GHz si ff. putin RAM. sa-mi randeze animatia. Partea buna: termin de randat totul partea proasta se corupe fisierul max. si trebuie sa iau lucrurile de la capat. 15 min import din autocad, setare lumini, materiale, camera si 2 ore render. (trebuie sa fie un record personal in materie de setare de scena). La atelier profu' mai schimba ceva in proiectul meu insa pastreaza lucrurile esentiale. Se pare ca proiectul asta e ca si terminat. Ajung acasa unde am de lucru pentru vineri la Stuffo. Fac poze la compozitia mea pentru stuffo caci trebuie sa le predau maine

Vineri. 8.30 din cauza unei spargeri in cadrul facultatii - mai precis la redactia revistei Arhitectura care se gaseste in aceeasi caldire cu facultatea nu putem intra in facultate pana in jurul orelor 9.00 si ceva. Dau pozele la scos pe hartie foto, vin lucrez la stuffo. 12.30 plec spre casa. 15.00 mai intorc din nou la facultate caci am test la constructii. Subiectele sunt varza plus ca sunt niste detalii care nu sunt in curs (weird!! hmm sper sa scot 6. Asta e, mizam mai mult pe testul grila care e 50 % din medie. Trebuie sa iau la ala 8 ca sa imi iasa si mie media 8)

Si weekend-ul se anunta plin de lucru ca si cel anterior. Joi am predare la proiectul cu extinderea carturesti si este si ultima saptamana inainte de sesiune.

Niciun comentariu: