miercuri, mai 02, 2007

Overloaded

Scriu din ce in ce mai rar pe blog... e posibil sa nu mai am timp nici sa mai intru pe net in curand. E ciudat pentru ca chiar in momentele in care chiar se intampla lucruri ( predari, cumparaturi, planuri de viitor, manga etc.) pur si simplu nu mai am cuvinte sa scriu despre ele.

Sa incepem sistematic printr-o scurta trecere in revista a weekend-ului dublu care a fost 1 mai (4 zile se cheama chiar vacanta!) Nu am plecat nicaieri (..din start nu prea aveam cum si nici unde)

Sambata: o zi petrecuta la IKEA ( proaspat deschisa in zona comerciala Baneasca aka "La Mama dracului" pentru mine) A fost interesant mai ales ca aveau si showroom de amenajari interioare (unde ai fost cand am avut proiectul de mobilier!!!! ce bucatarii). Oricum celor care au casa noua le recomand sa treaca cel putin o data pe acolo. Parca iti vine sa-ti faci/cumperi casa noua numai ca sa ai ce amenaja. In fine am plecat de acolo cu o groaza de cuti si cutiute in care sa-mi pun toate lucrurile mele imprastiate prin casa.

Duminica si luni: am reeditat una din experientele cele mai placute, de care mi-a fost asa de dor in excursia in Olanda- am desenat manga (din nou dupa o luna!) Am ajuns la urmatoarele concluzii: schite mici si dese sunt solutia pentru a-ti tine in forma mana; se pot desena 7 pagini in 2 zile de unde se trage concluzia ca se pot 18 pagini intr-o saptamana si trase in tus. ( A da am terminat capitolul 2 din InBetween cu toate acestea e doar in creion si tusul va mai astepta...ceva)

Marti: Autocad- apartmenting (=termen ce defineste crearea partiurilor de arhitectura pentru un apartament) In conditiile in care am 40 apartamente cu 12 apartamente identice in tot corpul de cladire pe care il am in studiu, life sucks. Bine totusi ca exista copy paste!+ proiectul de structuri ( cote, grinzi, plan cofraj, detalii scara - another pain in the ass).

Dupa toate astea multumesc ca am LCD si nu ma dor ochii de la atata Autocad; vreau masina ca sa pot unii toate "mamele dracului" de pe harta Romaniei si nu numai, si vreau sa ma clonez pe bune...

In rest totul decurge cat se poate de echilibrat - timemanaging

Niciun comentariu: