luni, mai 21, 2007

Update on Manga

Se apropie sesiunea si ma apuca o frica teribila ca din nou atat BookChasers cat si InBetween vor trebui sa treaca prin acele zile...

InBetween e cam gata in ceea ce priveste scriptul insa BookChasers este cam in aer.
Sincer cam am probleme cand vine sa scriu la BookChasers...nu stiu exact de ce? Mai am material pana la capitolul 8 mai departe de asta....
In ceea ce priveste grafica am mai inteles o chestie in momentul in care am trecut de pe foita pe hartie...trebuie sa iti placa rau de tot ceea ce faci pentru ca sa iti iasa asa cum trebuie ( se intelege ca aceasta trecere de la foita sigura la working on the original pencilwork a survenit in momentul in care m-am simtit sigura pe skill-ul meu de inking).

Rezultatul se va vedea in momentul in care voi posta Ch06 din BookChasers. Acest nou capitol ( care acum are 8 pagini inked din aprox 16 ) va fi postat integral cand il voi termina.
Cateva din noile reguli interne de workflow: Nu mai raman la regula de 12 pagini/capitol deoarece am gasit-o restrictiva, merg pana la maxim 20 pagini/capitol.
In aceste conditii sper sa pot sa ajung pana la capitolul 8 in vara.

Niciun comentariu: