luni, august 09, 2010

Dincolo2 episodul1

"Dincolo2" presupune existenţa unui Dincolo1. Ele sunt de fapt numele de cod ale celor două apartamente aflate în posesia familiei. Dincolo1 este casa bunicilor mei care acum este în proces de închiriere iar Dincolo2 este viitorul meu apartament care este încă în lucru.Am evitat să pun poze sau să scriu despre el dintr-o superstiţie stupidă dar acum când a început şi el să arate într-un fel am decis să-l prezint cum se cuvine într-un serial pictorial.
Imaginile sunt luate cu camera mobilului si sunt un pic neclare.
Încă nu ajunsesem să facem curat deci e cam şantier. Uşile noi s-au pus deja. Holul cu noua gresie. Stanga o cameră, dreapta baia, vedere din living-workarea to be.

Aceeaşi zonă un unghi un pic mai larg. Aici a fost odată un perete fix sub grinda vizibilă. Urmele se mai văd în pardoseală

Acelaşi hol dar cu o schimbare notabilă. Dulapul de haine de la Ikea cu uşi cu oglindă montat. Am făcut curăţenie pentru montarea lui iar în prezent este iar varză pe jos.
Close up pe uşa de la cameră ce se deschide în cameră. Uşa de la baie din motive de spaţiu se deschide pe hol cumva peste dulap. Iniţial se deschidea şi ea în baie dar am modificat asta lărgind şi golul uşii. Astfel sunt fericita posesoare a unei uşi de baie de 85cm identică cu cea din imagine. Avantajele modelului ăsta în loc de un model cu foaia de uşă plină sunt: ziua de poţi duce la budă fără să aprinzi lumina - pentru că ai suficientă lumină difuză prin sticla respectivă reflectată de uşile oglindă ale dulapului şi difuz de finisajul alb şi evident iţi dai seama dacă cineva e la baie sau nu dacă lumina e aprinsă sau nu.

Niste poze mai acătări luate de această dată cu aparatul foto
.Mai avem o groază de făcut, iar faza cu aducem oameni să-ţi facă nu merge din lipsă de fonduri dar mai ales din dorinţa de a păstra anumite finisaje şi a unor elemente de mobilier care pe unii din aceşti muncitori nu înţeleg. Ca să mă fac înţeleasă doar protecţia parchetului în operaţiunea de demolare a peretelui a fost un chin şi nu mai vorbesc acum de curăţarea lui care nu este nici acum completă.

Un comentariu:

Madalina spunea...

FFFFF fain. Imi place la nebunie.Abia astept sa il vad pe viu. Acum nu ca vreau sa te magulesc, dar sincer, cand am citit postarea aceasta, am avut senzatia ca citesc un articol din celebrele reviste pt decorarea locuintelor.Hihihihi