duminică, august 29, 2010

Azi in Herastrau

Zilele trecute m-am înnoit cu o bicicleta superbă pe care din nefericire nu am avut ocazia să o cinstesc cum se cuvine, adică să o scot la o plimbare decât deabia azi.

Sister a reuşit să înveţe să meargă pe bicicletă vara asta, bătută la cap de mine dar trebuie să menţionez că nu am avut prea mare implicare în reuşita ei - decât că am urcat şi coborât Pegasul un etaj vreo 3 zile la rând.

Deci am plecat pe la orele 9.30, am luat-o relaxat pe străduţe prin spatele primăriei Banu Manta, care mai nou de câteva luni bune decând a ars acoperişul arată aşa.


Am tăiat-o pe Str. Câmpeanu şi am ieşit apoi la Piaţa 1Mai. De acolo pe Ion Mincu pe lângă fostul meu liceu până la pistele de pe Kisseleff şi Aviatorilor ce duc la Parcul Herăstrău. In mod normal ne oprim să dăm nişte ture pe Aleea Parterului Central dinspre Charles de Gaulle dar azi am zis să mai schimbăm ruta şi am luat-o în sus pe Aviatorilor - proaspăt asfaltat, un coşmar de trotuar, negru cu zgură din aia de la asfaltare care mi se lua pe roţi şi producea sunete bizare în aparătoare, nu mai zic cum se frâna pe porţiunea aia. Mai bine nu frânai căci oricum alunecai.

In fine am ajuns în zona Roţii Mari din Herăstrău unde dacă nu vii pe bicicletă drumul durează o eternitate. Am dat câteva ocoluri, am refamiliarizat-o pe Sister cu locurile pe unde ne-am făcut veacul o perioadă în copilărie când încă mai aveam o maşină. I-am înjurat pe părinţii iresponsabili care-şi lasă odraslele libere să zburde inocent printre biciclişti (eu conduc responsabil dar Sister nu prea le are cu frâna încă, şi se pare mulţi alţii ce-şi închiriază biciclete din parc). Apoi am regăsit aleea unde am învăţat eu să merg pe Pegasul mic. Apoi pentru că vremea era cam circumspectă şi ne aşteptam la ceva ploaie am întins-o spre casă.

Pe la orele 12.00-12.30 eram înnapoi, şi eu urcasem bicicletele în apartament. Operaţie complicată cu care încep să mă obişnuiesc. Pegasul deşi e mic are vreo 17kg lejer iar Jantarul (cea nouă) după specificaţiile producătorului polonez doar 16,5kg.

Pegas bleu de 20 de ani şi Cross Jantar negru. Piatra din coşul meu este un memento al Bd. Aviatorilor care este în prezent depavat de tradiţionala piatra cubică. Am cărăt-o tot drumul în coşul din faţă impreună cu camera iar la final am folosit-o pe post de opritor de uşă la bloc. In prezent locuieşte la mine in apartament şi va fi folosită ca un mare presspapier. Merită, e de pe vremea lui Carol I iar cretinii noştrii edili le scot şi probabil, după unele zvonuri le vând în Italia sau Europa de Vest în general pentru repavarea centrelor istorice.

Lacul

Niciun comentariu: