duminică, februarie 19, 2006

Have all the good pictures already been taken?!




Paradoxal acesta este un topic de pe dpreview sectiunea olympus. Oamenii se intreaba daca oare toate fotografiile bune au fost deja capturate. Ideile sunt impartite insa citind threadul mi-am regasit dispozitia foto din ultima saptamana.

Din anumite motive saptamana asta pur si simplu am refuzat sa fac poze (cel putin pana azi). Am vrut sa fac poze, am iesit in oras la plimbare cu camera de fiecare data dar nimic. Pur si simplu nu aveam inspiratie sau incercam sa gasesc imaginea dar pur si simplu nu imi iesea de nici o culoare viziunea. Aceasta lipsa de inspiratie am pus-o pe seama obsesiei cu noul aparat ( cauza nu in totalitate infirmata). Dupa ce zilele trecute am tinut in mana si Olympus E-500 parca incep incet incet sa-mi revin ( partea proasta este ca am pierdut vacanta degeaba dar.... asta e). Am fost azi in Herastrau si pe stradutele adiacente si m-am plimbat am facut poze si ce e si mai important decat a face poze m-am simtit cu adevarat relaxata (poate ca si aflarea ultimei note a contribuit cu ceva la usurarea sufleteasca.) Cateva dintre ele - doar ca sa imi exprim parerea: Nu cred ca toate imaginile bune au fost deja luate sau surprinse, mai sunt unele care inca asteapta sa le descoperim.




Niciun comentariu: