miercuri, februarie 22, 2006

Noul inceput...

...de scoala, fireste.
Luni bulibaseala ca de obicei la orar. Multe cursuri inca din prima zi - majoritatea din fericire au avut mila de noi si dupa introducerea de rigoare ne-au dat drumul.

Marti inca nu ne-am dezmeticit din vacanta, dar insa avem prezentarea de tema la proiectare. Noul proiect: LOCUINTA INDIVIDUALA pe sit real. Copii silitori si pasionati am dat in prealabil prezentarii pe la fata locului (Personal am fost acolo si in vacanta , speram sa se fi schimbat ceva, dar nu tot la fel a ramas si tot asa si va ramane chiar si dupa proiectul nostru). Prezentarea a fost scurta si la obiect deci: adecvata.

Au mai anuntat si o excursie de studiu de 10-11 zile in Italia in vacanta de Pasti pentru doritori. (380 EUR) detalii o sa aflu mai multe in zilele care urmeaza. Incerc sa o conving pe mama sa ma lase dar sansele sunt slabe.

Azi 2 cursuri si gata am scapat ieftin. Am revenit pe teren pentru mai multe poze. Nu poti avea niciodata prea multe poze cu situl respectiv. Fiind o straduta destul de retrasa in zona Televiziunii-Aviatorilor locuitorii au inceput sa simta prezenta noastra pe acolo (300 oameni din anul nostru tot trebuie sa dea pe acolo cel putin o data in perioada de proiect) multi tineri care pozeaza ca apucatii casele lor . Ma intreb daca pana la urma nu o sa se trezeasca vreo unul sa ne ia la 3 ca de ce ii pozam casa. Pe acolo sunt si banci si ambasade insa ,cel putin eu, am fost decenta si nu am pozat ambasadele ...nu vreau probleme.
Maine am atelierul si trebuie sa stabilesc clar ce se vrea caci timpul de realizare al proiectului este de doar 7 saptamani.

Partea buna este ca vineri am liber - si deci probabil ca o sa ma mai duc inca o data pe acolo. E frumos sa te plimbi pe stradutele alea.

Niciun comentariu: