duminică, februarie 26, 2006

Iarna a revenit


Daca mai saptamana trecuta incepusem sa-mi schimb garderoba si sa intampin primavara printr-o buna dispozitie acum ma vad nevoita sa revin la ghete, caciula manusi si restul echipamentului de iarna.
A nins din nou in Bucuresti weekend-ul asta temperaturile scazand de la 18 la -1,-2 grade. Daca mai inainte imi facea placere sa ma plimb pe stradutele din zona Aviatorilor unde se gaseste situl meu acum a devenit un calvar (multa zapada si circulatia se poate face doar de strada trotuarele sunt impracticabile). Partea proasta este ca nu am o idee formata in ceea ce priveste proiectul. Situl si casele imi ofera foarte putine exemple de arhitectura modernista (contemporana) cu sarpanta !?

Imaginea este din Herastrau unde anotimpurile se schimba in ultima vreme mai ceva decat in Zelda - Seasons (jocul de pe Nitendo)

Niciun comentariu: