joi, mai 18, 2006

Proiect 4 - extensie librarie Carturesti

De fapt proiectul este in desfasurare de ceva vreme - cam 2 saptamani ca sa fiu mai exacta. Nu am prea lucrat la el din lipsa de inspiratie si chef. Nu ca atmosfera din grupa m-ar fi facut mai fericita sau m-ar fi inspirat creativitate.

In fine de curand - adica ieri si respectiv azi - m-am apucat de lucru sa " produc" si eu ceva. Am produs si uite asa am ajuns sa am un proiect care sa arate ceva de genul: svaiter verde langa cladire de sec 19.



Mie personal imi place. E indraznet; Nu stiu altii ce cred, oricum cu profu' nu am ajuns sa discut si pe urma ramane si cum rezolv problemele la interior. O asemenea geometrie a la F. Gehry "doare" cand trebuie sa o rezolvi pe interior. (Nu spunem ca F. Gehry cu a sa Walt Disney Hall nu a facut o treaba buna in realizarea interioarelor, dar eu nu am experienta necesara pentru asta.)

Oricum mai multe detalii despre proiectare se pot gasi la

http://ralucazahariaprojectgallery.blogspot.com/

site afiliat care se vrea un fel de galerie de proiecte personala.

Niciun comentariu: