duminică, mai 14, 2006

ramasitele unei saptamani

...in care am fost racita/gripata
...in care am fost intrebata in nenumarate randuri de diversi colegi de facultate pentru ce bursa am aplicat ( au venit bursele pe anul viitor dar din lipsa de fonduri si de interes in destinatiile respective nu am aplicat la nici una. de ce sa-mi complic existenta inutil?)
...in care am incercat sa urnesc un nou proiect dar care se pare ca nu ma atrage cu nimic (nici pe mine nici pe colegii mei dragi de atelier de la care se pare ca m-am contagiat cu o lene inconmensurabila)
...in care mi-am adus aminte de ce bine era cand mai si scriam romane fantasy in engleza ( m-am apucat in lipsa de activitate productiva sa proof read some of my own work in ferestrele dintre seminarii sau cursuri)
...in care pur si simplu nu m-am dus la schita nr.3 preferand sa raman cu 5 de 5 pe anul 2 la capitolul schite de schite
...in care am inteles ca uneori daca nu mergi in judecata mare poti iesi mai castigat la valoare notei decat cei care s-au dus. ( am luat 8 la proiectul precedent in conditiile in care nota maxima cu care s-a venit din judecata a fost 8. 20 iar restul au luat note de 7 si 6 chiar)
...in care poate am inteles ca cei care raman in tara sunt uneori mai fericiti decat cei care pleaca.
...in care am vazut si ecranizarea de la "memoirs of a geisha"
...in care s-a terminat anime-ul Kaleido Star
...in care am descoperit ca nu mi-au intrat toti banii de bursa per card (roarrr!!! I shall make them pay for that!)

Aceasta a fost o saptamana cu un weekend de 3 zile dintre care 2 le-am pierdut nestiind de ce sa ma apuc mai intai.

Saptamana viitoare se anunta insa si mai palpitanta

Niciun comentariu: