miercuri, iunie 27, 2007

Doctine urbane

Ca sa nu lungesc prea mult postul: am invatat 3 zile, mai mult sau mai putin la el...este primul si sper ultimul examen al carui materie chiar nu o inteleg (un mix intre urbanism+ matematica+informatica(cibernetica)+ psiho-sociologie....and god knows what).

Seara dinainte de examen simteam ca desi stiam materia pur si simplu nu reuseam sa navighez prin ea (" a moldy thing had taken over my brain" - scary).

Examenul propriuzis a fost grila de 30 min (sper sa-l trec nu am ambitii prea mari in ceea ce-l priveste; de asemenea nu-mi mai trebuie inca o restanta pe toamna. Vezi finisaje2 pe care l-am picat si am de dat in toamna doar 1 capitol din 4. Iubesc asa de mult acest examen- finisajele- incat vreau doza dubla de el.)

2 examene ramase, fara probleme majore, materia este inteligibila sa macar stiu cu ce se ocupa si ce vor de la viata mea (Instalatii si Sec XIX - aka istoria arhitecturii)

Niciun comentariu: