duminică, iunie 10, 2007

Scoala: terminat - sesiunea: incepe

In mai putin de 2 zile incepe cosmarul din nou, e stresant mai ales ca incep cu o restanta pe care TREBUIE sa o iau daca nu vreau sa refac din nou tot cursul de Finisaje + seminarul la anul. E putin inspaimantatoare aceasta viziune dar sa nu punem raul inainte.

Restul de examene nu sunt usoare de loc ( poate daca scoatem din socoteala Instalatii si Sec XIX) si totusi mai ramanem cu doctrina urbana si cursul lui Augustin Ioan, plus evident Finisajele de pe semestrul asta.

Sa zicem ca dupa data de 26 lucrurile o sa stea mai bine, pana atunci, pentru a evita orice interventii din partea unor factori externi cum ar fi....BookChasers sau manga de citit am luat urmatoarele masuri.
: toate desenele au fost stranse; n-am lasat nimic important neterminat ( a se citi nimic care mi-ar trezi o dorinta arzatoare de a trage in tus sau a desena)
: tot ce am avut pe hard la capitolul manga a fost terminat de citit ( ca sa nu stau in suspans sa vad ce se mai intampla in nu stiu ce capitol)
: maine sau cel tarziu marti dupa finisaje ma duc sa printez volumul 2 din BookChasers ca sa-l am frumos legat pe raft.

Pana la noi informatii ramanem in sfera larga a finisajelor.

Niciun comentariu: