sâmbătă, august 11, 2007

BookChasers -update

[ BookChasers chapter 07 - The Bathtub]
format A3 - scanat in 2 bucati; markere+tus

Am terminat de tras in tus aproape totul ( 21 de pagini)... collapses exhausted.
Am scanat 20 pagini - aveti mila de scanner - si acum incepe prelucrarea ( toata sambata!)
Nu m-am putut abtine sa nu postez un preview si aici.

Extra story - FIO'S GAME este gata de ieri (vineri), si este postata pe photobucket ( sper sa nu o dea nimeni jos) si pe mediafire ( ATENTIE! +18, downloadati pe riscul vostru)

De acum inainte sper la mai multe ilustratii si la o pauza de manga ( oricum capitolul 8 este action packed deci trebuie sa iau notite.)

Din alt punct de vedere se pare ca consum mult prea multe linere, markere, cerneala si hartie.
Am ramas surprinsa cand am realizat ca mai am 25 pagini din bloc de desen A3 de 100 si ca blocul respectiv este folosit exclusiv pentru manga. Ma rog daca facem o scurta aritmetica vedem ca da...in vacanta asta pana acum am desenat peste 50 pagini!!! Linerele cred ca mor o data la capitol iar cerneala din penbrush...o well, la cat negru este prin planse o sa trec in curand pe tus sau alte tipuri de cerneala neagra sau un mix mai ciudat cu cerneala de imprimata

Un comentariu:

Laura spunea...

Ce pot eu sa spun e ca arata din ce in ce mai bine, adica se vede ca lucrezi in mod constant (si apropape tot timpul, din cate am inteles)
Cat despre Fio's Game, acu' pot sa ma laud ca am cunoscut personal si un autor de yaoi, nu doar un mangaka :P (sorry, it had to be said)E buna si un pic funny asa ca in ansamblu e bine echilibrata.

Maine plec din Bucuresti, dar o sa-mi iau catrafusele de desen la mine, nu de alta, dar daca fac pauza 2 saptamani n-o sa mai fiu in stare de nimic pe urma.

Poate ne vedem dupa.