marți, august 07, 2007

Gazeta de vacanta ed.2 -2007 nr.3

S-au intamplat multe lucruri care au facut ca blogul sa ajunga pe ultimul loc in lista prioritatilor.
Am avut manga de citit si recitit (TCR, xxxholic, Demon Ororon) ... live.
Am avut manga de desenat ( Bookchasers - story 2, 3 si in prezent ch07 si un extra story de 8 pagini).
Am mai avut si pur si simplu de citit : 12 kingdoms - Fyumi Ono ( 600 pagini ce sta la baza anime-ului cu acelasi nume)
Am avut de scris si rescris evident scripturi pentru Bookchasers
Am avut de vizionat: Cardcaptor Sakura ( 70 episoade!!! care contrar la ce ma asteptam sunt chiar fun de vizionat, si chiar mai bune decat ceea ce iese in momentul asta )
....si cam atat insa desenatul a mancat cam tot timpul.

BookChasers ch07: The Bathtub
Un capitol care inca imi mananca zilele insa care se poate transforma in preferatul meu. Are 21 pagini dintre care 3 sunt duble iar una din duble color ( facuta cu markere si pe care o sa o postez ca atare). L-as fi terminat acum ceva vreme daca nu as fi dat din intamplare peste un anume doujinshi intr-o noapte care m-a facut sa vreau un extra story de 8-9 pagini legat de ch07. Deci la 21 de pagini adaugam 9 si voila 30 pagini de facut in 2 saptamani !!!! ( suna absurd mai ales ca stiu ca este cam imposibil ...pentru mine alone cel putin...cu ajutorul clonelor lucrurile ar fi stat altfel). Oricum in inconstienta mea l-am inceput si deci trebuie sa-l termin, oricum o fi pana duminica.
In momentul de fata situatia e cam asa: 6 pagini de desenat si ink-uit si inca 5 de ink-uit. Daca fac 2 pagini pe zi desenat+ 4 pagini ink-uit, termin pana sambata cand.....trebuie sa scanez 30 pagini si sa le prelucrez (!!!!! does anyone have any idea how much time THAT takes!!! - raluca's clone whining). Dupa asta iau o pauza de 3 zile in care desenez lucruri light...ilustratii, cute stuff.
Urmatorul capitol ...aka 08... mai are de asteptat mai ales ca m-am decis sa-l fac action packed deci v-a trebui sa iau niste lectii de special effects de la CLAMP ( eu una sunt complet afona la chestii din astea cu miscarea dar presupun ca basic plot - care este undeva in mintea mea - necesita acest lucru.)

Spoilers ch07: o droaie de personaje noi ( sau aproape noi unele dintre ele), care au chiar mai multe replici decat Alexander in acest caz.
Spoilers extra story: he he, aici v-a trebui sa aveti peste 18 ca sa aflati despre ce e vorba. Oricum din cauza content-ului +18 nu voi posta imaginile pe photobucket sau daca le postez o sa ma gandesc la o modalitate de a le cenzura. Full story will be available...de downloadat de pe mediafire.

Acum back to working...daca vreau sa termin pana duminica.
Vremea tine cu mine... ploua si e innorat deci nu prea e de mers pe afara.

2 comentarii:

Laura spunea...

Busy busy busy, eh?

Eu una am terminat de vazut Samurai Champloo si mi-am dat seama ca din punct de vedere al stilului de desen e poate cel mai original anime pe care l-am vazut pana acum (ca observatie conexa, s-ar putea ca Masashi Kishimoto sa fie pana la urma cel mai slabut mangaka din ce-am citit eu pana in prezent, strict tehnic)
Am inceput sa ma uit la Ergo Proxy (foarte misto) si mai nou la o comedioara cam neagra, Sayonara Zetsubou Sensei, al carei stil e destul de ciudat, dar interesant. Am inceput sa iau si Cowboy Bebop (why the hell not?), dar probabil ca o sa-l vad abia dupa ce ma intorc din vacanta.

Bafta la lucru.

Raluca Z spunea...

Well, vacanta placuta atunci, ne mai auzim la intoarcere.
Eu tocmai am terminat ch07 de scantat si urmeaza postprelucrarea.
Surprinza insa este extra story-ul yaoi. Nu stiu cat a iesit de bine insa, what the hell, chiar a fost fun sa-l desenez.
L-am postat pe mediafire daca te intereseaza