duminică, august 12, 2007

Gazeta de vacanta ed.2 -2007 nr.3

pentru ca am timp si ce sa scriu.

Ce-am mai citit: Manga mai putin caci nici o serie nu m-a mai prins asa de mult iar ongoings-uri mele si-au luat o vacanta (TCR si xxxholic 2 saptamani!!!). In general oneshots si nimic demn de mentionat.

Apoi Twelve Kingdoms care desi l-am terminat cam acum o saptamana si nu am apucat sa scriu despre el. Povestea era buna de la inceput insa este surprinzator cat de putin din anime este in volumul1 (...din 7 in japoneza). Oricum a fost o lectura interesanta si astept volumul 2 cat mai repede ( sa-l scoata cei de la Tokyopop) ca sa vad cum se termina unul din firele epice cam lasate in aer in anime.

Am mai recitit si Ghost Hunt de acelasi autor ca Twelve Kingdoms ( manga de aceasta data bazate pe short stories...pe care nu le gasesc traduse pe nicaieri ca sa stiu si eu ce sa mai intampla). Drept sa spun este singurul caz in care vad animele si apoi citesc si manga care e copia fidela a animatiei. Dar povestea e buna, personajele adorabile ....deci de ce nu.


Ce-am mai vazut:
Ei bine sister a inceput o campanie de download in masa. Nu stiu cum sa explic asta insa, si-a instalat veoh.tv software si a downloadat cam 5 serii de anime, de la diferiti useri de pe veoh. Eu nu ma bag in chestii din astea pentru mine direct download-ul e sfant. Aplicatia asta se pare ca poate sa downloadeze si torrenturi insa nu am reusit pana acum sa downloadam unul complet.
(Parca suntem wizard apprentice care incearca sa produca gold through alchemy!)
Nu as avea nimic impotriva insa dupa cum este de asteptat lucrurile au inceput sa se aglomereze pe hard si a trebuit sa fac curat. ( Ea le downloadeza eu le scriu pe DVD-uri si le indexez. Sunt destule titluri in colectie deci trebuie ca cineva sa stie unde, ce, este.) Ieri dupa ce am terminat lucrul la capitolul 07 Bookchasers asta am facut+ defragmentare.

Dintre seriile downloadate si vazute:Cardcaptor Sakura (70 episoade): In general nu ma omoram dupa Clamp sweetness ( de obicei este Clamp evilness dar se pare ca pot/ au putut sa scrie si serii mai normale decat Tokyo Babylon si X) insa Sakura chiar a fost entertaining to watch...toate cele 70 episoade. Manga o aveam de mult insa n-am citit-o.


Magic Knights Rayearth: pe principiul sa gasim tot ce este de Clamp. Nu sunt extraordinare insa sunt funny. Daca va plac animele gen Slayers ( productie 1992-6) e ok. Grafica e de atunci povestea de asemenea.
Angelic Layer: daca va place Pokemon, e ok, as zice chiar mai bine, fara prea multe animalute dubioase. Nu stiu exact ce a fost in mintea lor ( Clamp again) cand au scris manga insa totul, sau ma rog 90% este fighting. O sa ma reapuc sa citesc manga....sa iau notice pentru action stances si special fighting effects. Insa cateva personaje de acolo sunt absolut adorabile. ( Icchan-san / Mihara chiar nu inteleg de ce nu a aparut pana acum in TCR... sub orice forma) Grafica buna si actiune.



[ arhitectura din Tokyo Babylon]
Tokyo Babylon OVA: doua parti productie '96 cred, care au fost o surpriza placuta. Le-am luat de pe veoh ca nu le gasisem de downloadat direct. Animatia e superba... pentru '96 ceva in genul Ghost in the Shell calitativ si te face sa te intrebi cat de bine se poate integra cg-ul in animatia de azi. ( Reindeen este un contraexemplu) Imi mai place ca to scenariul este gandit ca al unui film si nu ca a unui anime. Avem arhitectura de anii 80 din Tokyo, actiune de '90 si aceleasi personaje din manga mult mai lively. ( in special Hokuto-chan)

Kaleido Star: Nu am revazut-o pentru a ...4 oara caci mi-a ajuns

Niciun comentariu: