joi, august 17, 2006

Gazeta de vacanta nr.4/ 2006

Raman incet incet fara cuvinte pentru editorial. Mi se pare cam inutil sa scriu altceva decat explicatii la imagini. Poate pentru ca momentan nu prea am ce sa spun. Vacanta asta mi se pare ca si cum as conduce o masina si dupa ce un an de zile am tinut pedala de acceleratie la podea acumuland viteza iar acum (adica de vreo 1 luna incoace) am ridicat-o si merg cu 200 la ora din inertie. Sunt constienta insa de doua lucruri: o sa incetinesc intr-un final sub forta de frecare cu evenimentele si cu timpul si o sa raman si fara benzina caci motorul inca tureaza. Ar fi intelept sa opresc la o benzinarie inainte de inceputul scolii.

BookChasers - Chapterville se apropie de final (cel putin cel in care eu termin de desenat) si deja mintea mea zburdalnica s-a apucat sa conceapa follow-up. Sincer nu stiu daca il voi continua. Nu vreau sa degenereze in ceva complicat de 100 pagini. Lucrurile scurte au farmecul lor aparte.

urmatoarele 4 pagini si in total sunt 12 deci mai am de lucru si zilele urmatoare.

Niciun comentariu: