miercuri, august 23, 2006

Gazeta de vacanta nr.5/ 2006

Retrospectiva ultimei saptamani suna cam asa. Desen, desen, desen, si ceva iesit pe afara la pozat.
Daca desenul s-a concretizat in planse la BookChasers, iesitul la pozat nu a insemnat ca am si facut poze.

Toate cladirile interesante dar neterminate inca se misca extrem de lent in ceea ce priveste finalizarea. Daca primul caz: cel al cladiri de birouri si hotel de langa Palatul Telefoanelor o intelegem ca e mare, cel de-al doilea - o casa super faina pe care am gasit-o acum cateva luni pe o straduta din apropiere nu o pot pricepe. Cladirea e mica dar finalizarea ei taraganeaza. Am fost sa o vad in mai 2006 ( o descoperisem in aprilie cand structura de b.a era gata) incepeau finisajele exterioare, am mai trecut in iulie cand aranjau gradina si mai lucrau ceva la interior. Trec si in august si tot nu erau gata. Oricum insa sper ca la inceput de septembrie intr-o zi frumoasa sa merg si sa o vad in toata spledoarea ei.

Cum se pare ca in aceasta vacanta desenez mai mult decat desenam la scoala am deschis oficial si un blog separat pentru ca sa nu mai poluez acest blog cu toate mazgaliturile mele.

www.virtualpensharpener.blogspot.com

Acolo se gaseste capitolul 1 din BookChaser terminat si tot acolo voi posta pe masura ce le finalizez paginile din capitolul 2

Niciun comentariu: