joi, august 31, 2006

Gazeta de vacanta nr.6/ 2006


Vacanta se apropie cu pasi repezi de sfarsit. Mai am 1 luna pana cand reincep cursurile si parca acest lucru ma face sa desenez cu si mai multa furie ( nu am vazut niciodata desenul ca un mod de a descarca energiile negative desi este posibil sa functioneze.) Stiu ca odata ce incepe scoala v-a trebui sa ma las de desenat ...manga si sa iau lucrurile mai serios. O sa incep sa ma stresez din nou ca X a avut job de vacanta si eu nu, ca Y este un asistent imbecil, ca nu am solutie la proiect. Bla, bla. Va trebui sa o inchid pe clona mea care este obsedata de desen intr-un sifonier (similar cu cel din Cronicile din Narnia) si sa astept pana la urmatoarea vacanta sa vedem daca mai vrea sa iasa sau daca pur si simplu a murit acolo de ...foame. In schimb o sa scot tot din acelasi sifonier clonele pe care scrie: arhitectura-proiectare si fotografie. Ultima dintre ele este cea mai bine hranita ca a fost inchisa acolo doar de vreo luna, cealalta, saraca de ea e posibil sa sufere de malnutritie.

In alta ordine de idei - ceva mai fericita: am reusit sa mai fac cateva poze la cladirea semiterminata de langa Palatul Telefoanelor. Incepe sa fie din ce in ce mai faina.


Partea buna cu tot desenul asta o sa fie ca la primele schite de schite o sa am deja mana facuta - un avantaj deloc de neglijat cand e vorba de anul 3.

Si mai am de terminat cam 5 pagini la BookChasers si apoi (am calculat eu) am timp sa mai fac inca 12 pana incepe scoala din nou.

Niciun comentariu: