vineri, septembrie 29, 2006

Gazeta de vacanta nr.10/ 2006

[BookChasers - The Markings]

[BookChasers - The White Tie]

Sfarsit - the end - fin.

S-a terminat vacanta si deci si numerele de Gazeta. Multumesc celor care au citit tot ce am aberat prin unele posturi anterioare, erau si unele lucruri interesante pe acolo insa si mult trash.

Ultima saptamana a fost si inca este la ora la care scriu un maraton, o cursa contra coronometru pentru fiecare secunda, pentru fiecare linie de tus trasa pe hartie. Nu stiu exact ce vreau sa-mi demonstrez sau de ce simt nevoia sa o fac insa stiu ca trebuie sa termin 12 planse de desenat si de trans in tus format A3 in cele 7 zile. La ora actuala situatia sta cam asa: 11 planse desenate si 4 trase in tus. Pana duminica trebuie sa termin orice ar fi ( sfarsitul lumii, sau al vacantei included). Este ironic ca BD-ul la care lucrez sa numeste BookChasers si ca eu sunt intr-o cursa .

Imagini o sa postez cred intr-un al numar special...de adio in care o sa vad si eu intr-o imagine retrospectiva cam cate desene am produs vara asta, doar asa de curiozitate ( Prin iulie intr-o discutie contradictorie cu sister am afirmat urmatorul lucru: "...O sa vezi tu, de nu o sa desenez asa de multe desene de nu o sa aveti loc in casa de ele, o sa fie peste tot." Ei bine nu sunt chiar peste tot insa...sunt destul de multe.)

Later edit: Am terminat cu BD-ul la timp asa cum planuisem.

Niciun comentariu: