vineri, septembrie 15, 2006

Gazeta de vacanta nr.8/ 2006

O saptamana foarte asemanatoare cu cea precedenta. M-am uitat pe net la anime, dar am lasat-o ceva mai moale, am mai iesit pe afara caci pentru sister asta era ultima saptamana de vacanta. Am fost pe la expozitiile de la examenul la arhitectura ca in fiecare an. Anul asta insa chiar ca m-am abtinut sa fac poze la planse care nu merita atentia nimanui, numai vizionarea lor mi-a lasat un gust amar. De ce sa mai si imortalizez momentul. De desenat am mai desenat dar sporadic ( imi fac inca mustrari de constiinta ca nu am reusit sa termin ce am inceput pe virtualpensharpener) Insa am reusit sa conturez in scris personajele. Se pare ca cele 2 desenul si scrisul nu ar trebui sa fie practicate in acelasi timp.

Pentru acest numar am cateva poze de prin oras mai precis de pe cheiul dambovitei.

Niciun comentariu: