duminică, septembrie 10, 2006

Gazeta de vacanta nr.7/ 2006

O saptamana in care am stat cu ochii in filme de animatie de pe net.( YouTube rulez!) Motivul este simplu programul de la TV sucks si asta big time. Este adevarat ca din punct de vedere al calitatii filmele lasa de dorit dar macar exista puse pe net ca sa fie vizionate.
printre titlurile care le-am vizionat si care cumulate totalizeaza cam 40 de ore de net amintesc:
Howl's Moving Castle - filmul
Full Metal Alchemist - filmul dar si serialul (51 episoade in 3 zile)
Spirited Away - filmul
Corpse Bride - filmul
Naruto - o parte din serial

Rezultatul acestui maraton anime este...well... incerc sa le vad cat mai am timp ca dupa aia exista doua variante: raman fara timp sau le dau jos useri care le-au uploadat caci internetul este in permanenta schimbare.

Despre desenele mele ei bine , dupa cura de anime pe care am facut-o am inteles ca un storyline bun si o idee solida sunt mult mai importante decat desenul propriuzis de aceea am inceput sa scriu in loc sa desenez. Astfel personajele au unde sa se dezvolte si eu am de unde sa adun si sa sintetizez actiunea. Plus de asta dupa ultimele pagini introductive am inteles ca unele parti ale povestii pot veni si in format scris si ilustrat decat in format BD.

Niciun comentariu: