vineri, septembrie 22, 2006

Gazeta de vacanta nr.9/ 2006

Se pare ca vor fi 10 numere de Gazeta de vacanta vara asta. Oricum daca e sa ne luam dupa vremea de afara...nu mai este vara de mult. Voi incepe si eu scoala si deja incep sa-mi fac griji. M-am uitat pe site-ul facultatii sa vad cu ce se mananca anul 3 de arhitectura. Vorbind strict de proiectare avem de servit portii consistente de: scoli/gradinite (institutii de invatamant); hoteluri/pensiuni (unitati turistice); locuinte colective (bloculete de doar P+4 grupate fain in ansambluri.) Cine stie poate sunt buna la programele de genul asta decat la locuinte individuale? Nu am mai facut deci nu stiu cat de grele sau usoare sunt. Cert este ca locuintele individuale pe care le-am facut prin proiecte si pe la schite toate erau asa de... nu stiu exact cum sa ma explic...exclusiviste si mult prea subiective din toate punctele de vedere.
Acum celelalte discipline sunt si ele interesante...mm...sau nu stiu, poate. Oricum in doi ani am invatat o regula de aur: nu judeca cursul dupa denumire si nici dupa profesor. Au fost multe cazuri in care un titlu cu adevarat stupid si plictisitor s-a dovedit a fi cu mult mai folositor si mai interesant decat altul de care toti erau super entuziasmati la inceput. In fine mai sunt si optionalele care... draq stie cu ce sa manaca si de ce sunt ata de muulte pe semestrul 2.

In restul de vacanta care mi-a mai ramas o sa ma apuc sa strang...lucrurile imprastiate prin camera de prin vacanta (desene, foi goale, tot felul de chestii de scris, carti). E ciudat cum trebuie sa fac curat si dupa scoala si inainte de scoala!

Well, si nu se putea sa nu inchei acest numar din gazeta de vacanta cu anuntul ca: AM TERMINAT IN SFARSIT BOOKCHASERS! (ei bine doar capitolul 2...care nu are un final prea...inchis.)



Paginile intregi se gasesc pe virtualpensharpener pentru cei care vor sa-l citeasca.

Niciun comentariu: