marți, octombrie 03, 2006

Inceput de an 3

Prima zi: vrajeala ca de obicei. Mi-am completat fisa de cursuri optionale in ordinea preferintelor, am fost in pelerinaj pe la avizier sa vad orarul si cam atat.

Ziua 2: Atelier de la 9.30. Acelasi prof, alti asistenti ( nu in totalmente adevarat mai ales ca nu am scapat de Catalin). Tema de proiectare: primarie comunala (nu ma incalzeste de loc mai ales cand celelalte grupe fac pensiuni turistice.) Am stat frumos la prezentare si apoi m-am carat sa rezolv si alte probleme administrative (fise de inscriere, bonuri de biblioteca, hartogaraia de la inceput de an, bine ca am scapat de optionale inca de prima zi).
Despre orar nu pot spune decat ca este varza ca de obicei dar inca nu ma ambalez...nu e versiune definitiva deci mai exista sperante de imbunatatire ( Cum adica sa intru eu vinerea la 8.30 si sa scap la 19. 30 cu o fereastra de doar 2 ore la pranz!!! Cine e dobitocul ca a facut ziua asta?!!)

Zilele urmatoare: foarte asemanatoare. Cursuri ca nu se tin si la atelier...nimic concret. Biblioteca isi pune termopane deci e nerecomandabil sa stai pe acolo. Scoala are un tronson de legatura inchis tot pentru reparatii care este extrem de frustrant. Trebuie sa ocolesti pentru a ajunge dintr-o parte in alta la cursuri.
Speram ca saptamana viitoare sa se imbunatateasca lucrurile. Nu se poate garanta nimic in ceea ce priveste situatia de santier de prin scoala.

Niciun comentariu: