luni, octombrie 23, 2006

Salonul International de BD Bucuresti 2006

Evenimentul a avut loc intre 19 -22 octombrie in Bucuresti la Sala Dalles. A constat atat in expunerea unor planse celebre de autori vorbitori de limba franceza dar si romanesti, diverse concerte plus 2 ateliere de BD in care invitatii speciali ai evenimentului au produs desene live...
Imaginile care urmeaza sunt de la unul din cele 2 ateliere.



Ca o intamplare inedita am avut ocazia sa stau de vorba cu Eduard Baudoin, autor de benzi desenate din Franta ( ps. da am conversat in franceza! lucru pe care il detest din lipsa de experienta) aratandu-i cateva din plansele mele. Bine nu zic ca a fost ceva de genul intalnire cu mentorul meu insa omul mi-a spus opinia lui despre creatia mea. Lucru foarte important mai ales daca vine de la cineva care lucreaza de peste 20 ani in domeniu ( deh, nu se iveste ocazie ca asta in fiecare zi deci trebuie sa profitam de ea cat mai mult) Concluziile le pastrez pentru mine si, sper eu, critica sa se va reflecta si in modul in care desenez dar si gandesc banda desenata.
Atmosfera a fost destinsa si sper ca acest lucru sa reiasa si din imaginile surprinse.

Niciun comentariu: