miercuri, octombrie 25, 2006

schita de schita nr1 - pod+ pavilion


ok tema e cam trasa de par. recunosc ca personajele care le fac (nr. temele de schite) sunt putin cam lipsite de imaginatie. Cine ar face un pod care sa uneasca 2 pavilione?
In fine trecem peste imbecilitatea temei care...este cum este. Ajunge la solutie. Chestii simple pe lemn la deschideri relativ maricile cu structuri mai mult sau mai putin rezolvate corect.
De aceasta daca multumita Alexandrei care a lucrat la mine in atelier avem si o poza cu plansa inainte de a fii notata. La perspectivele din stanga chiar m-am suparat rau de tot...de aia arata asa de negre...plus ca nu prea mai aveam timp.

later edit: 26.10.2006: Se pare ca chiar le-a placut mult solutia de mi-au dat 7!!! pe ea. Nu mai asteptam la asa nota mare...sa fie oare influenta fasta a desenatului de peste vara? Eu incerc sa ma conving ca acesti tipi care corecteaza se uita mai putin la grafica si mai mult la rezolvarea arhitecturala...insa ei se incapataneaza sa-mi infirme ipotezele. Nu vreau sa par ipocrita insa chiar nu cred ca este ceva atat de special la schita asta incat sa merite sapte. Poate a fost norocul incepatorului sau mai bine sa citez o colega "toti am avuta mana de lemn la schita asta si s-a vazut". Si deci sa deduc ca tot pe grafica se trece... Devin incoerenta...Sunt multumita de nota si basta, as fi o proasta daca as spune ca nu.

Niciun comentariu: