vineri, februarie 16, 2007

sesiune concluded

Mda am aflat aproape toate rezultatele la examene and it goes like this:

Mobilier - inca nu stiu
Finisaje - picat (prima si sper ultima restanta din facultatea asta)
Atr - media 8
ACP - media 9 (cu 10 in examen - pt cei care s-au indoit de capacitatile mele de compunere)
Structuri - media 7
Graphic Design - media 10

Nu a fost o sesiune usoara mai ales pe ultima suta de metri unde oboseala chiar si-a aratat adevarata ei fata. Contrar unor opinii care zic ceva de genul "Ai picat Finisajele pentru ca ai stat si ai desenat si nu ai invatat." eu cred ca a fost o greseala - din partea mea fireste- de a subestima materia. Manga nu trebuie invinovatita pentru acest lucru, dovada ca restul examenelor le-am luat si inca onorabil. Nu e un capat de tara o restanta si asta nu inseamna ca ma las de desenat...ci ca trebuie sa muncesc mai mult ca sa le pot face pe amandoua bine.

Vacanta e aproape dusa si nu am reusit sa ma refac complet dupa finalul de semestru ( o luna si de predari si examene), de desenat am desenat dar nu cat as fi vrut, de iesit pe afara nu prea (primavara promitatoare s-a transformat intr-o toamna absolut infecta - bacoviana as zice).

2 comentarii:

Laura spunea...

Hey, it's no biggie. Stii ca se spune ca n-ai simtit studentia cum trebuie daca n-ai avut si tu macar o restanta acolo? E adevarat. Eu am avut doua mari si late in anul I si chestia asta a fost perceputa ca un fel de tragedie familila. In fine, e si asta o lectie peste care treci pur si simplu si asta e tot. Singura chestie importanta e sa n-ai in anul terminal, take it from me.

Altfel ce mai faci? Mai esti la curent cu Bleach (mai ales manga in cazul de fata)? Nice turn of events there.

Raluca Z spunea...

O duc bine, am trecut peste tragedie mai repede decat restul familiei. Am invatat demult ca examenele/olimpiadele si altele asemenea nu merita sa-ti strici sanatatea pentru ele.

Bleach am citit si de abia astept ch 263, citesc in continuare si Tsubasa Chronicles si xxxholic- they are still ongoing desi anime s-au terminat.

Zilele astea ultime am fost ocupata cu restructurarea www.virtualpensharpener.blogspot.com. Daca ai timp treci si pe acolo, I need some feedback.

Nu stiu daca esti la curent cu InBetween dar se anunta sa fie scurt si intens plus ca imi fac mana cu el pentru BookChasers mai departe.