duminică, februarie 11, 2007

Structuri si Graphic Design

Am scapat si de ultimele examene. O sa fiu scurta pentru ca deja mi s-a acrit de sesiune si de tot. Vreau vacanta si o SA AM VACANTA!

Structuri: teoria bine, problema mai deloc din cauza ca am gresit la calcule (ca intotdeauna) sper la un 5 sau chiar 6

Graphic Design: asteptarea s-a concretizat in a fi stolcita intre un perete si o gloata de alti oameni care se inghesuiau la coada sa intre in sala unde se dadea examenul. Am avut de recunoscut o poza din 1600 aprox, pe care am si facut-o si apoi sa o comentez. A fost ok am luat 10. Nu m-am bucurat de loc de el pentru ca pur si simplu eram prea obosita.

Cu dentistul am rezolvat-o onorabil acum ma acomodez cu noul meu molar ceramic.

Back to BookChasers, desi ar trebui sa zic de fapt InBetween, si modul in care un capitol care trebuia sa fie omake (adica extra si care sa nu prea aibe nimic de aface cu desfasurarea actiunii principale) a ajuns un mini monstru cu patru capete si vreo...18 pagini. Actiunea a cerut inca alte 3 capitole tot atat de lungi. Deci oficial. InBetween se anunta a fi mai mult decat un omake chapter.

InBetween este deja stand alone one shot manga ( care are tangente cu BookChasers). Si pe care, in limitele timpului liber si ale vitezei mele de lucru, voi incerca sa-l termin pana la inceputul lui mai. Asta insemnand ca ritmul de un capitol pe luna trebuie mentinut chiar daca capitolul are 18 pagini.

Posturi noi nu cred ca o sa apara pe perioada vacantei mai ales ca o sa fiu ocupata...vegetand si desenand si optional iesind si pe afara ( iarna a devenit deja primavara )

Niciun comentariu: