luni, februarie 05, 2007

ACP...si bomboana lui Willy Wonka

Metafora cu bomboana lui Willy Wonka mi-a venit in timp ce citeam pentru a x-a oara cursul de ACP scris. Asa a fost si intelegerea/ invatarea lui pentru mine. La inceput nu avea nici o savoare, apoi din ce in ce devenea mai rea la gust pe masura ce progresam in lecturarea cursului si nu pricepeam mare lucru. Dupa 2 zile in care gustul a ajuns de nesuportat brusc...a devenit dulce ca o bomboana normala,- am ajuns sa-l inteleg.

Ma rog, dincolo de metafora de rigoare, subiectele au fost...grele, filosofice si sper sa fi scris ce trebuia - de obicei ma pricep la lucruri din astea insa pe masura ce nu mai am exercitiul comentariilor la Lb. Romana din liceul acest skill se pierde.

Alte rezultate inca nu...asteptam...urmatorul este Structuri... si nu scap de sesiunea asta decat SAMBATA pana atunci, din cauza ca sunt prea stranse toate examenele am jurat... ca nu voi pune creionul pe hartie sa desenez la BookChasers (trebuie sa intelegeti ca e destul de dificil mai ales cand tot ce ai de facut este sa stai toata ziua sa citesti pt examene....booooring!)

Ramane de vazut cata vointa am, mai ales acum cand povestea la omake chapter devine interesanta....

2 comentarii:

molotov spunea...

Oare cum o fi sa ai un blog pe care nu comenteaza nimeni, niciodata? Usor narcisist, probabil, dar in fine...
Cat despre ACP... E bine ca macar unii pretind ca au inteles ceva, ramane de vazut ce crede si AMZ...

Raluca Z spunea...

Jurnalele personale pe caiete pe care unii le tineau acum nu prea multa vreme nu erau comentate...si ce? crezi ca scriu pentru altii? ce e rau in a scrie pentru tine? O metoda de purificare prin scris..asta vad eu in acest blog.
Cine il citeste? cine vrea
Cine il comenteaza? cine vrea si ARE ce sa spuna

Cu ceea ce am ramas eu dupa ACP si cu ceea ce vroia AMZ sa ramanem nu sunt unul si acelasi lucru.
Nu prea imi pasa ce CREDE AMZ in acest moment.