marți, martie 20, 2007

rezumatul ultimei saptamani

Pentru ca azi am realizat ca nu am mai scris de ceva vreme pe blog am sa fiu concisa. Mutarea din grupa a fost o decizie mai mult decat benefica ( ma felicit pentru intuitia mea) insa dupa cum se poate observa deja....atelierul la Spirescu este mult mai time-consuming decat cel de la Ivanes, mai ales cand lucrezi in echipa de 3 oameni la un proiect de locuinte colective si cand pentru predarea partiala de analiza si de idee ai de predat 19 planse A3 !!!!

saptamana 12-18 martie
Lunea e full ca asa e ea cu cursuri, Marti atelier unde nu am prea facut mare lucru, Miercuri ( inainte de Joi 15 martie - predarea partiala) ni s-a distrus solutia si am petrecut cam o ora certandu-ne intre noi ( in 3 eu cu Claudia si cu Alexandra) evident fara nici cel mai mic avantaj. Joi aducem pentru predare si plecam de la scoala cam la 9 seara dupa ce aflam ca am luat A ( calificativ dat la predarea partiala) pentru cele 19 planse si pentru ideea care este si care nu are o structura momentan. Restul saptamanii ( Vineri - scap dupa Finisaje la orele 8 seara).
Sambata si Duminica ma sechestreaza Sister sa lucrez cu ea la un proiect pentru scoala la o animatie in Flash in conditiile in care Raluca nu am mai deschis Flash MX de 3 ani.
Ce face Raluca tot weekend-ul deseneaza ( nu ca i-ar strica mai ales cand saptamana viitoare are schita) rezultatul va fii pus si pe net dar muult mai incolo foarte probabil dupa excursia in Olanda.

saptaman curenta
Luni a fost ziua in care am rezolvat muulte probleme de una singura ( Raluca mai nou se duce si pe la banci dupa carduri). Marti (curenta, in care scriu acest minunat post) am dat schita de schita nr 1 sem2 dar asta este o alta poveste.

Niciun comentariu: