miercuri, martie 21, 2007

anime si manga

Un post pe care l-as fi putut intitula: Reviews sau la ce se mai uita Raluca in ultima vreme.

Am 6 anime ongoing dupa care stau sa vad cand mai apare urmatorul episod subbed. In ordinea episoadelor ramase pana la terminare: Busou Renkin (24/26), Death Note (24/26), Ghost Hunt(23/25), Code Geass (22/25), Chevalier d'Eon (17/24), Bakumatsu...(17/26)( titlul e prea lung!). Pe langa acestea celelate ongoing: Bleach, DGrayman si din nou Naruto ( zic din nou pentru ca la un moment dat am renuntat sa ma uit la el din cauza fillerelor)

[Ghost Hunt poster]


[Code Geass: Lelouch's Rebelion: character design by Clamp, povestea, slava domnului de alt cineva ca atunci ar fi fost la fel de criminala ca si TCR]


La capitolul manga, se pare ca nu mai am nici timpul nici rabdarea de odinioara ( sau ma rog inca nu am gasit una din acele manga care sa ma tina lipita de scaun in fata calculatorului cum a fost cazul xxxholic si death note) de aceea ma rezum la 4 ongoing: Bleach, xxxholic, TCR ( Tsubasa Chronicle Reservoir) si Kobato ultimele 3 fiind de CLAMP. ( Da, sunt fan CLAMP si de aia am inceput sa ma uit si la Code Geass). Nu ies in fiecare saptamana dar ma rog sunt destul de punctuali cei de pe net cu scanarile.

La capitolul my own manga, BookChasers's on hold, InBetween's on hold dar nu si desenatul de placere al personajelor in format poster like. Motivul este relativ simplu : in nici o saptamana plec in excursie in Olanda si deci nu pot sa las ceva neterminat chiar acum ( Nu ca la InBetween nu m-as fi oprit fix in mijlocul capitolului!) la aceasta se adauga un proiect de animatie care il lucrez in colaborare cu Sister in Flash.

[ Dumped ]

E manga style dar sa nu va imaginati cine stie ce animatie, e mai mult o succesiune de imagini cu efecte gen fade in/out, panning, scaling etc. Desenele in numar de vreo 30 pe A4 le realizez in markere ( ocazie numai buna sa-mi incerc skill-ul in inking, dar nu pe foita si shading) Tot cu aceasta ocazie am incercat si doua noi tipuri de blocuri de desen 160 g/m3 si 90 g/m3 sa vad ce merge si ce nu merge pe ele. Se pare ca markerele merg bine pe ambele desi pe cel de 90 g ies pe partea cealalta.

In urma acestui proiect... care trebuie terminat la gata pe 26 (animatie + coloana sonora) este foarte posibil ca BookChasers sa treaca din nou pe hartie ( pentru cei care nu stiu deja BookChasers si InBetween de altfel sunt facute pe hartie ordinara de Xerox in creion si apoi ink-uite pe foita scanandu-se doar foita in acest caz. La acest sistem exista avantaje si dezavantaje, printre dezavantaje faptul ca nu poti sa faci shading cu markere.) Dar ramane de vazut dupa excursie.


In incheiere trebuie sa ma plang si sa cer ajutorul: Mi se termina rezervele de cerneala din brush pen-ul Pentel ( cu care parul personajelor brunete nu ar fi atat de minunat de realizat)!!! Evident ca nu am de unde sa cumpar in RO rezerve ( dah!!) deci nu imi ramane decat sa inlocuiesc cerneala cu altceva si sa reumplu cartusele goale. Problema este ca , bazandu-ma pe experinta personala, nu prea am ce sa pun acolo ca sa produca aceeasi calitate. Pe scurt caut cerneala la patroane sau calimara care sa fie fade resistant waterproof si quick dry! (Cer muult stiu dar e chiar asa de greu?) Se exclud din start: cerneala neagra Pelikan ( nu e waterproof), si tus Rotring ( nu e quick dry si are tendinte nefaste de uscare si de blocare a ustensilelor - penite, pensule, rapidografe etc. NU vreau sa pateasca asta si Pen Brush-ul meu). Daca stiti vreo alta marca de cerneala disponibila in RO....

Un comentariu:

Dupa Jasia spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.