sâmbătă, martie 03, 2007

Eu si clonele mele

recent le-am eliberat pe toate din sifonierul in care erau inchise (Da, am comandat unul identic cu cel din Cronicile din Narnia). Doar nu erau sa fie mancate de molii acolo, nu?

Le-am eliberat pentru ca aveam nevoie de ele si pentru ca si ele aveau nevoie de mine. Adevarul este ca nu putem trai unele fara celelate.

Si ce facem noi (eu si clonele mele) acum ca suntem cu toate libere...ei bine unele dintre noi merg la scoala si altele raman acasa, dar pentru ca toate sunt exact ca mine, nu va asteptati sa faca curat sau sa spele vasele, etc. Nuu, ele se ocupa de manga si de anime ( una este tocmita special pentru a scrie scripturi si alta pentru a desena si trage in tus - asa se explica cum, desi am un proiect destul de greu am timp sa desenez cam 1 pagina pe zi si sa trag in tus si sa updatez blog-uri etc)

Cele care merg la scoala iau notite si sunt atente chiar si la cele mai imbecile cursuri pe care facultatea de arhitectura le putea strange (fireste toate in anul 3 sem 2), altele se ocupa de strangere de informatii si socializare - foarte importante in viata studentului.

Si poate va intrebati daca totul este facut de clone atunci eu - originalul ce mai fac? Ei bine eu ma relaxez inca dupa sesiune dar si coordonez intreaga lor activitate - primesc raporturi de la fiecare dintre ele si astfel am grija sa fiu cea mai bine informata dintre toate.
Si daca cineva nu crede ceea ce spun si ma ia drept nebuna ei bine am DOVADA. Eu si clonele mele la o sedinta foto pe situl de proiect...
Numai cand este cu adevarat nevoie aparem mai multe in acelasi loc, de obicei Raluca pe care o stiti cu totii este unica... cu toate acestea s-ar putea sa nu ma cunoasteti cu adevarat ci mai degraba sa cunoasteti o clona de-a mea... Our policy.

Niciun comentariu: