luni, iulie 23, 2007

Gazeta de vacanta ed.2 -2007 nr.3

Am intarziat cu 2 zile dar... am o scuza buna: A venit pachetul nr1 de ziua mea ( si deci by default my precious Tsubasa Chronicles Reservoir manga series, 12 volume si deci am citit.) si da am terminat ce aveam de terminat la BookChasers ( story2 volume1)

Mare lucru nu s-a intamplat iar zilele decurg cam asa:

Cald spre extrem de cald ziua ( 10; 10.30 - 18.00) in care nu prea fac mare lucru ( poate o pagina cel mult desi si sa desenezi e cumplit pe asemenea vreme, dar mai mult citesc sau stau pe net)

Somn ( 18.00 - 20; 22)

Se mai racoreste ceva si atunci pot sa lucrez ( 22.00 - 03.00) Poate e ciudat ca desenez noaptea insa serios, sistemul de 2 sedinte de somn este unul normal in tari ca Spania sau ma rog...cele in care temperaturile ziua sunt f.f. ridicate

In alta ordine de idei...cam asta e tot...e prea cald ca sa mai scriu...ma duc in mica mea grota sa citesc manga

Niciun comentariu: