marți, mai 26, 2009

back

26.05.2009

Dupa exact un an de zile imi redeschid blog-ul.
De ce am revenit? Raspunsurile sunt multiple. Unul dintre ele este ca imi place sa scriu - si sa scriu in romana (secret: da, am tinut si inca mai tin un blog pe livejournal - privat in engleza).
Ce am facut in aceasta perioada? Hmm, sa vedem poate o scurta recapitulare a anului ce s-a scurs ar fi necesara pentru a reinnoda firul logic al posturilor. Ar fi mult de zis si poate nu chiar asa de interesant pentru multi de aceea o sa incerc - o succinta recapitulare.

Intr-un an s-au schimbat multe (sau poate nu asa de multe precum as fi vrut). O sa incep cu partea grafica-sociala.

Social
Din punct de vedere al interactiunilor sociale cu alte persoane de varsta mea, un pic mai mici si ...muult mai mici (aka generatiile viitoare) anul ce s-a scurs a fost extrem de incarcat.

Am trecut printr-o perioada de expansiune si in care, contrar constitutiei mele am devenit mult mai outgoing, mult mai sociabila, mult mai...diferita fata de mine asa cum ma stiu eu de 20 si ceva de ani. Am descoperit ca acest lucru are partile sale bune si rele. Am fost stupefiata sa ma lovesc de o imagine a mea din afara in ochii unora extrem de diferita, generata de...nici eu nu stiu exact ce. Am fost implicata in cateva flames pe forumuri - care evident mi-au sporit popularitatea insa m-au ajutat sa inteleg cateva first-hand despre generatiile viitoare. (poate intr-un post viitor sa dezvolt mai mult subiectul).

Am avut pentru o buna perioada (de 7 luni de zile mai 2008- februarie 2009) un job stabil ce m-a invatat cum sa-mi gestionez si mai bine timpul si resursele, dar care m-a epuizat fizic (am slabit vreo 5 kile pe putin si eu NU SUNT o persoana plinuta nici pe departe.) A presupus un stres suplimentar, frustrari suplimentare si mai ales, cred eu - o atrofiere a imaginatiei, a capacitatii de a visa de a crea lucruri noi.

Partile bune ale jobului au fost evident - BANII, lucrul in echipa - am avut parte de cativa oameni (Florin, Sonia si Sorana) cu care am putut sa lucrez intr-un mod fluent, integrat si eficient. Nu stiu daca sefa, a realizat asta insa aceea a fost perioada care chiar m-a motivat sa merg mai departe. Am avut parte si de magariile nelipsite din proiectarea romaneasca si mai ales de lipsa de comunicare intentionata a informatiilor pe motive de...hell knows exactely what. Per total cred ca pentru un prim job am avut mult noroc, noroc care nu stiu daca se va mai relua in joburile viitoare. Sefi care sa inteleaga ce inseamna part-time si sa inteleaga ca mai ai si viata si proiecte pentru scoala pe langa asta.

Manga-Anime Am mai luat parte la inca o conventie anime-manga din RO - Nijikon 2008 (1-2nov 2008) care a insemnat un test de organizare, planificare, investitie - one-on-one real life. Conventia in sine a fost un mix de frustrare, oboseala, anxietate si o tensiune perpetua - sentimente pe care nu le pot descrie clar dar care m-au terminat psihic acel weekend predestinat.

Personal nu tin mult la amintirile din timpul conventiei ci mai mult la acele 4-5 luni de zile (iunie- octombrie) in care impreuna cu laura am planificat totul din punct de vedere al productie, financiar si tot tacamul. Mi-au placut discutiile si colaborarea per total cu azero si in special cu chip. Pot spune deci cu mana pe inima ca in acest interval mi-am facut relatii cunostinte destul de solide care imi folosesc si azi (hei, cui nu-i trebuie un om, doi, intr-un printshop din Capitala)

Tot sub aceasta mare umbrela numita Nijikon 2008 a intrat si primul (si foarte probabil unicul) volum publicat din Bookchasers. Am inteles cat de greu si de costisitor este sa paginezi o carte pentru publishing. Experienta acumulata se poate traduce azi in capacitatea de a redacta un graphic novel intr-o saptamana dat fiind/ avand marfa dpv grafic gata.

Events
+Nijikon 2008 [anime-manga, vanzari, artwork, socializare, experienta, gestiune de productie si financiara] - pregatiri (iunie-octombrie 2008) (noiembrie 2008 - evenimentul in sine)
+Excursie la Venetia - Bienala de arhitectura [poze, tone de poze, vizitarea unui oras superb, cumparaturi, socializare cu un grup de prieteni buni, organizare de excursii de capul nostru in afara granitelor] - (noiembrie 2008)
+participarea la concursul international de arhitectura ]Present[ [planse, redactare, frustrare, dezamagire prefigurata, bulversare in momentul aflarii premiantilor] - (iunie-octombrie 2008)
+Otaku festival 3 (aprilie 2009) [dezamagire, detasare impusa, realizare cat de idioti sunt oamenii]
+participare la concursul international de manga cu Collector of Fairytales - Fairies' Dance. (ianuarie 2009)

Poate ca voi posta cateva articole mai detaliate despre aceste cateva evenimente eventual cu poze si impresii de atunci cumulate cu opinii la rece de acum.

Pana atunci, cate ceva despre noul inceput al blogului personal.
+ isi va schimba numele in studio life
+ articolele vor fi la fel de diversificate ca si inainte doar ca voi incerca sa postez mai putin si mai coerent, evident acest lucru v-a insemna automat ca majoritatea articolelor vor avea o anumita consistenta (vor fi mici eseuri pe diferite teme)
+ acum dupa experienta de blogging de pana acum am inteles ca o structurare este necesara. De aceea: vor fi trei tipuri de articole in principal. 
1) bitching despre scoala (si cum va incepe anul 6 cat de curand se anunta o experienta interesanta de urmarit, trait si consemnat)
2) scurte snippets despre art related stuff (care pot varia de la showcasing my work/other work pana la ce chestii faine am mai gasit pe net/ pe viu art-related, sharing updates, links si multe altele)
3) evenimente relatate (unele legate profesional, altele nu. In general vor fi pigmentate cu pozeee si comentariile de rigoare)


Niciun comentariu: