luni, mai 26, 2008

last post No.358

OUT OF ORDER
Acesta este ultimul post a blogului personal. De ce? Sa vedem

+ n-am timp sa mai scriu, intr-o oarecare masura viata mi-a luat-o inainte si am decis ca e mai bine sa o traiesc fara sa o consemnez online
+ ar deveni prea monoton daca as continua sa scriu despre mine, scoala, viata, anime, Bookchasers, etc.
+ mai devreme sau mai tarziu am descoperit ca sunt pendata in modul de a scrie - vreau sa scap de acest lucru
+ N-AM TIMP SA MAI SCRIU cand o sa fac rost de
a) o metoda de clonare; b) timp suplimentar cu livrare la cutie - o sa dau sfoara in tara si o sa redeschid blog-ul

Acest blog se inchieie abrupt - nici macar nu se termina la finalul anului 4 de facultate (a tinut ceva vreme din anul2) dar asta e, pentru cei care au curiozitati de genul ce am facut la examene pe vara - sorry folks, you'll die not knowing - ha ha. Cei care se intreaba cum e in anul 5 sau 6 - well, again you'll die not knowing - daca nu sunteti din facultate.

Se termina insa:
+ Bookchasers continua pentru moment, si InBetween la fel pe blog-urile lor separate
+ galerie de proiecte n-o sa mai am caci n-o le mai postez - oricum nu se imbulzea lumea la ele
si chiar daca aveti asemenea curiozitati - well n-o sa vi le satisfac
+ pasajul Basarab Picture book - din nou se incheie - poze o sa mai fac insa evident ca n-o sa le mai postez - evident ca nu era una din sectiunile preferate
+ artwork of the week - well de desenat o sa mai desenez ca nu va fi disponibil decat pe deviant - foarte probabil.
+ The artshop este functional in momentul de fata si nu va fii in nici un fel afectat de acest eveniment- multumesc celor care si-au dat silinta sa raspunda la sondajele mele - in special asta ultimul. L-as incheia azi odata cu inchiderea blog-ului insa pur si simplu vreau sa-mi satisfac o curiozitate personala - un rezultat de genul 12/12/12 voturi pentru optiunile 1,2 si 4 este absolut penal. Multumesc pentru o aproape perfecta egalitate. De aici rezulta ca am vizitatori - care ma apreciaza si altii care nu dau doi bani pe arta produsa de mine iar din cei care ma apreciaza jumate o fac de complezenta - thank you anyway for taking your time to vote.
+ The almighty documentatii list - oh well, nu o sa le dau jos, o sa le las spre downloadarea lor viitoare, nu voi mai uploada altele noi insa - nu se merita.
+ articolele de pana acum - sunt bun postate, nu vor fi alterate in nici un fel, idem si cu lista de link-uri. Practic totul se incheie azi
26.05.2008

Multumesc celor care au citit chiar si in treacat blog-ul, celor care si au postat comments, celor care au raspuns la sondaje. Whatever you'll do or say NOW won't make me change my mind. Pentru ca nu depinde de VOI depinde de MINE daca voi putea sa reiau blog-ul in forma lui de azi.

FAREWELL,
RALUCA

Un comentariu:

Laura spunea...

es like these I'm feeling lucky ca ne vedem cam o data pe saptamana :P
Bafta cu predarile. Daca vrei sa ne mai vedem sau sa iesim la un ceai, am all yours cam pana pe 31-1, dupa care mai am si eu un proiect.

Macar merita sa vedem ce-au facut aia de la Vasiliada cu mesajul de dulce de pe usa.

Apropos, pe LJ mai dai?