duminică, noiembrie 19, 2006

joi 16

In mod normal nu scriu 1 post pentru o zi. Nu-i vad rostul insa acum am timp si chef sa "ma purific" prin scris.
Joi a fost o zi...incomoda. Am fost nevoita sa aduc din nou marea macheta albastra (HMM) la scoala pentru expozitia cu proiectele de an. Ok am fost cu ea si cu camera deci nu am adus nimic pentru atelier ( big deal oricum nu prea aveam ce)

[situl de la Politehnica - un camp destul de frumos toamna, bantuit de ciori si taiat de o carare extrem de circulata]

Aventura adevarata a zilei incepe insa pe la orele 10 00 cand ma intalnesc cu Florin sa vedem noul sit de la proiect care este in incinta Politehnicii Bucuresti ( eu care nu am calcat acolo decat o data in viata mea sunt perfect paralela cu zona) In fine gasesc sediul Vodafone de pe Vasile Milea si pe acolo se strecoara o poteca care te duce " in vale" unde se gaseste campusul Politehnicii si evident si un camp pe care trebuie sa amplasam un club pentru studentii de acolo ( noul proiect de atelier). Ma plimb pe acolo cam 1 ora ( da, pentru unii este de ajuns sa zica: e un camp deci fac ce vreau pentru mine nu. Chiar am venit cu ideea sa facem cel putin o sedinta de atelier - daca vremea o sa ne permita - acolo, pe sit la un picnic pe campul cu pricina. Un brainstorming colectiv.)
Apoi vin eu cu ideea ce ar fi daca am merge la scoala sa il cautam pe cel care a facut tema- Dl. Negoescu- fost asistent la noi in anul2 - care acum este la alt prof dar tot la anul 2- si sa-l intrebam ce a vrut de la noi cu tema asta. Am luat 61, ne-a lasat la Universitate si apoi l-am cautat si l-am gasit pe Negoescu. Discutia ramane confidentiala (unele lucruri nu se scriu caci nu stii cine poate citi blog-ul) oricum daca e sa se afle nu se va afla de pe net si nu de aici.
Dupa asta acasa unde manac mai stau ceva pe net, mai desenez ceva si apoi ma car cu HMM la atelier.
O duc cu metroul in conditii relativ decente (nr. macheta) apoi la scoala ma duc direct in sala de expozitie de la parter, n-avea rost sa urc cu ea in atelier. Apoi astept...si astept sa vina cineva de la noi din grupa ( a se citi asistenti) cu plansele si restul machetelor ca sa putem sa le punem pe pereti. Vin in sfarsit dar cam tarziu, la spartul targului si de abia gasesc loc sa lipeasca si plansele noastre.
Pozele care urmeaza sunt de la expo. Stiu ca sunt miscate in majoritate, insa am doua scuze: lumina infecta ca m-a facut sa trag fara blit la 1/10 cu 400 ISO si mana mea care dupa ce a carat macheta tremura ( nu am forta in maini si orice dezechilibrul de genul asta afecteaza direct calitatea pozelor)

Expozitia a fost cum a fost, atelierul, peste care s-a suprapus de fapt expozitia, s-a tinut fara mine si cu un prof absolut sictirit de toata grupa. In fine nu conteaza, tot singura am sa fac si proiectul asta, ale carui sesiuni de atelier au fost sistematic reduse cu schite de schite in 2 saptamani consecutive ( Hello! Daca cei care fac orarul ajung vreodata sa citeasca blogul meu. NU MAI FACETI UN ORAR de cacat pentru ANUL 3! Macar corelati predarile de la diferitele proiecte sa nu pice in aceeasi saptamana. NU AVEM CLONE sa se ocupe de toate! A da si unii mai si lucreaza - nu cazul meu din nefericire!)

Postul urmator vineri 17 care ar fi trebuit sa se scrie vineri 13+4

Niciun comentariu: