vineri, noiembrie 10, 2006

predare proiect1

S-a terminat si proiectul1 (slava domnului ca incepea sa mi se faca greata de el!). Nu pot sa spun ca a fost cine stie ce pas inainte in evolutia modului de a gandi lucrurile arhitectural. Macheta insa a fost o premiera. Facuta in 4 zile din polistiren extrudat taiat cu fir de otel incins. ( ok sistemul electric cu care am reusit sa tai polistirenul a durat o zi sa-l faca mama...deci 3 zile de lucru la macheta. Multumesc mama! fara tine nu ar fi fost posibila aceasta macheta maaare!) Mda am uitat sa mentionez scara lucrurilor. macheta are 85 x 60 cm deci detine titlul de cea mai mare macheta realizata pana acum. Transportul a fost intradevar o provocare pentru ca nu am vrut sa merg nici cu metroul ( la o ora de varf insuportabila) si nici cu taxiul deci am luat-o pe jos pana la scoala.
Si ca sa nu zica lumea ca am vorbit prea mult despre ea dar nu a vazut-o.....poooze cu HMM ( trebuia sa aiba si un nume la cat de mare este, nu. Her Majesty the Model)

Proiectul in sine i-a lasat mai mult sau mai putin plictisiti pe asistentii de la atelier (profu' included) oricum am obtinut un 8.25 pe proiect. (dupa 2 de 10 ma astept mai mult de la mine deci consider acest proiect drept un fel de incalzire pentru restul ce vor urma).
Pentru cei interesati plansele se gasesc in galeria mea de proiecte

In rest nu am prea reusit sa fac mare lucru...ma refer la BookChasers care au intrat pentru cateva zile cat a tinut nebunia cu predarea intr-un fel de suspensie. Voi revenii la ei cat de curand cu noi forte si dorinta de a desena. Scoala n-a prea fost saptamana asta in afara de proiectare deci...nimic nou pe frontul de vest.

Niciun comentariu: