marți, noiembrie 14, 2006

un nou proiect - un nou capitol

Ok cam asta e titlul. Continutul se gaseste pe net la www.iaim.ro sub format pdf tot caietul de teme de proiectare pentru cine este interesat sa vada ce si cum.
In rest in paralel cu terminarea proiectului am terminat capitolul 4 din BookChasers.



Mi-a luat fix o luna de la prima pagina postata pana la ultima. (Ma amuzam cu sister caci profesionistii scot cam 1 capitol pe saptamana iar capitolul are cam 19 - 23 pagini de manga. Eu am reusit sa fac 12 pagini+ copertile in 1 luna) Ce e de retinut la acest capitol este ca am facut in paralel si versiunea in romana pe care nu am de gand sa o postez ci mai degraba sa o trimit la cei de la revista Otaku sa vad ce parere au despre ea.

Restul se gaseste postat pe virtualpensharpener.blogspot.com pentru cine are timp si chef sa citeasca.

Niciun comentariu: