miercuri, decembrie 13, 2006

Febra predarilor

Ultimele 2 saptamani de scoala inainte de vacanta de Craciun sunt intotdeauna cele mai stupide si mai aglomerate. Dupa ce la un moment dat reusisem sa acumulam un total de 5 predari intr-o singura saptamana (proiecte de toate genurile) acum lucrurile s-au mai relaxat un pic, avem doar 3 predari inainte de vacanta dintre care una este proiectul de atelier. Cu toate acestea se pare ca nici chiar eu nu reusesc sa-mi gestionez timpul corespunzator...eficient. Intotdeauna apare cate ceva ca tinde sa distruga o planificare pe 2 saptamani.
Exemplul cel mai bun este ziua de vineri in care pur si simplu am fost la scoala de pomana caci s-au anulat toate cursurile pe ziua respectiva din varii motive toate legate insa de reconstructia/ consolidarea scolii noastre dragi. Si uite asa cum din cauze care nu tin de puterea mea am ajuns sa nu mai stau miercuri acasa cum planuisem si sa termin lucrarea la ATR pt vineri ci sa ma duc sa fac corectura la mobilier.
Saptmana care vine este si mai interesanta la capitolul scoala cu aproape 3 zile libere inainte de predare ( asta pentru ca am fost la cursuri la seria B intre timp)

Si ca sa nu innebunesc intre un proiect cu descrierea unei biserici de sec XVI si un proiect de club mai si ink-uiesc cand mai am timp la BookChasers. Partea proasta cu toate asta este ca am dezvoltat un sistem de masa-somn total anarhic. Mai precis tin post (fortata de imprejurarile in care nu prea ajung pe acasa) si dorm seara intre orele 17-20 si apoi inca o repriza intre 2-8.30...uneori fortata de imprejurari din nou mai dorm si pe la unele cursuri...extrem de plictisitoare...insa cui ii pasa daca mai e o saptamana si gata si cu scoala pe anul asta.

Niciun comentariu: