miercuri, decembrie 27, 2006

... a trecut si Craciunul...cand?

Poate ca titlul rezuma cel mai bine acest Craciun. Nici nu am realizat cand a trecut, nu a fost nimic deosebit, nimic special.

Sa recapitulam...cadourile le primesc undeva pe la inceputul lui decembrie de la un timp...si vin asa multe mici sub diferite forme, deghizate... insa eu le iau drept cadouri de Craciun...de la mai multe persoane. Nu sunt intotdeauna obiecte ci si discutii, favoruri, gesturi, clipe.



...bradul, hmm urasc sa-l impodobesc (Grinch-ul din mine) de aceea se ocupa in mare parte sister, si face o treaba buna de altfel.

...seara magica de ajun, ei bine anul asta am stat pe net downloadand anime, si desenand pana la vreo 2 noaptea.
[imaginea e eye-candy, restul captitolul 5 e pe virtualpensharpener ca de obicei. Acolo se vede toata munca mea din ultimele 3 zile...in cele 5 pagini terminate in 2 versiuni engleza si romana(nu-i pe net si nici n-o sa fie!) plus tweaking la imaginea site-ului]


Deci concluzionand pana mi-am dat seama ca era 25 a si trecut 24. Pot sa spun ca daca unii au petrecut eu am muncit la BookChasers...dar nu regret deloc, mi-a facut placere si inca imi face, altfel n-as mai desena.



Astfel decurge banalul Craciun 2006.

(ok daca e sa o luam pe bune sunt putin mai mult obsedata de ceea ce fac pentru ca imi place de aceea nu este ceva neobisnuit sa ma pierd in lucru, ceea ce s-a intamplat si in zilele de 23-25, un fel de razbunare pentru toate datile cand din cauza proiectelor nu am putut sa lucrez la BD. Insa sper sa ma regasesc pana pe 27-28 pentru ca sunt chiar multe alte lucruri care trebuie facute in vacanta asta in afara de BookChasers.)



De aceea prevad ca Revelionul va avea aceeasi soarta...pasnica...sa trec din 2006 in 2007 fara sa-mi dau seama.

Niciun comentariu: