sâmbătă, decembrie 30, 2006

oda periutei de dinti

Nu stiu cum le vin ideile unora insa mie de vreun an incoace imi vin cand ma spal pe dinti. Fie ca este vorba de plotlines, fie de solutii la proiecte, fie doar replici interesante...toate imi vin cand ma spal pe dinti. (Nu e ca si cum nu am nici o carie si o dantura perfecta din cauza asta.)
De aceea am decis sa-i dedic periutei de dinti un post pe blog...pentru ca m-a scos de nenumarate ori din impas si dintr-o lipsa de imaginatie acuta.

Era o vreme cand puteam sa scriu fluent si nu aveam nici o problema cu a dezvolta o intriga interesanta (asta se intampla cand eram mai mica si nu aveam prea mult timp liber....eram ocupata cu scoala, ecuatii, geografie, istorie si comentarii la romana si nici nu visam ca o sa dau la arhitectura, pe atunci scriam la The Scrapbook of Cecillia Owl - fantasy novel in 3 volume.) acum se pare ca pur si simplu mi-au murit neuronii aia care se ocupau cu gestiunea imaginatiei. Nu mai pot sa construiesc un dialog logic sau macar niste personaje coerente, pur si simplu nu vad unde ma duce scrisul, nu vad unde merge personajul X si cum gandeste el. (inainte puteam sa individualizez personajele dupa modul in care vorbeau). Sunt oarba!

De aceea ma spal pe dinti regulat dimineata dar mai ales seara!

PS. Recent am inaugurat al 4-lea blog al meu (Scripts - www.wishingscript.blogspot.com , welcome to the family!) unde postez text, fictiune legata in special de BookChasers, ca sa se vada cate caiete (2 si jumate) s-au umplut pana sa se poata sintetiza BD-ul. Momentan e cam gol....pentru ca majoritatea textului e de mana si nu cred ca o sa trec pe computer decat pasajele cele mai bune ( scrise evident cand, cateodata neuronii care se ocupa cu asa ceva sunt activi.) Mult, foarte mult din tot acel text va ramane insa nepublicat, e pacat nu!

Niciun comentariu: