luni, decembrie 18, 2006

Ultima saptamana....

Ok, I am din ce in ce mai PISSED OFF pe grupa mea....Doamne, fa o minune si fa sa se aprobe cererea aia!! Nu mai suport...PROSTIA!



Aveam ceva predari inainte de vacanta care, dupa multi incurcau...sau mai bine zis se incurcau intre ele. In fine erau cum erau dar cu putin efort se puteau rezolva rezonabil...Ce au facut cei de la mine din grupa...AU AMANAT una din predari dupa vacanta chiar cand eu terminasem de realizat lucrarea respectiva (...pentru care ma culcasem 2 zile la rand la orele 2 din noapte si pentru care neglijasem si proiectul de atelierul!!!) Acum, multumita lor prima saptamana este una de cosmar cu nu mai putin de 4 predari: Structuri, ACP, ATR, Mobilier plus lucrari de verificare. Am incercat sa le explic implicatiile actiunilor lor pe termen lung insa a fost in zadar. Si deci...Lumea merge pe "amana de azi pe maine" fara nicio problema.



Mai predarea de la atelier de joi...timp am ....inca.... La ora curenta am 80% din macheta gata si cam 40% din planse si luni, marti, miercuri aproape libere ( am lucrat la asta saptamana trecuta...timemanagement)



Bookchasers- supravietuieste cum poate am mai postat paginile 4,5,6,7, dar nu am mai desenat nimic nou de vreo saptamana si ceva. In vacanta insa sigur vreau sa pick up the pace de 1 pagina pe zi in medie. Desi stiu ca se poate si 4 pagini desenate/zi depinzand bineinteles de ce pagini am de desenat.



Momentan mai downloadez niste manga si anime ( manga pentru stilul de grafica a la art nouveau -vezi imaginea de mai sus - iar anime pentru ca incepusem sa le vad cand niste oameni rai pur si simplu le-au scos de pe Utube.)

Niciun comentariu: