luni, ianuarie 22, 2007

Mobilier si...dentist

Sesiunea nu e deloc o perioada rea...daca nu ai restante si cam ai dat pe la cursuri nu e o problema sa recapitulezi in 2 zile materia de un semestru. Mobilierul a fost insa o mare...schita de schita in care am desenat 2 scaune si in care am fost nevoita sa-i suport din nou pe colegii mei de grupa absolut paraleli cu materia cum incercau sa copieze de oriunde...( nu am avut supraveghere!!!! si da, eu eram una din sursele respective - damn I hate it)

Total fara nici o legatura cu sesiunea este aventura mea la dentist (oare cum toate vin, asa deodata?! Ce imi trebuia mie acum era evident....un posibil absces!!! Adica stai si invata tu pt sesiune pe paracetamol pt o durere de dinti imbecila.) Evident azi am fost de urgenta la dentist ( sunt una din persoanele alea care la cel mai mic semn de carie ma duc la dentist...there's no point in waiting for it to get bigger, right?) Nu am probleme cu durerea si nu imi mai este frica de dentist demult ( evident ca nu imi place sa mi se sfredeleasca prin gura dar...hei daca e nevoie, go ahead drill your holes in my teeth!) De obicei ma duceam cu o carie si evident plecam cu o plomba de data asta insa...m-am dus cu o masea care ma durea si am plecat cu....o gaura deschisa, un mini crater in molarul meu care duce pana in strafunduri...la canal. Explicatia lui, se pare ca s-a acumulat "ceva" acolo ( nu am prea inteles ce exact) care trebuia sa iasa si nu avea pe unde de unde presiunea in dinte, de unde durerea. Solutia facem gaura in molarul deja plombat si lasam o zi sa iasa ce e pe acolo (nu trebuie sa lasa sa intre nici un fel de rest de manacare acolo)...apoi punem coroana pe toata maseaua.
Great...as long as it doesn't hurt anymore and you don't pull it out, do whatever. Partea buna este ca am evitat un absces care ar fi facut lucrurile si mai interesante pt tot programul meu de sesiune. Urmatoarea intalnire cu dentistul....maine sa vedem daca craterul se mareste sau se inchide.

Niciun comentariu: