miercuri, ianuarie 03, 2007

primul pe 2007....

Am inceput anul cu zapada- putina dar cu promisiunile meteorologilor ca va urma mai multa, evident cand incepe scoala si sesiunea (ca in fiecare an de altfel.) Nu ma credeti? Ei bine tot ce trebuie facut este sa aruncati o privire in urma chiar pe acest blog. Acum un an am avut zapada ( multa) si a fost frig (extrem de frig dupa standardele mele) dar prin februarie-martie, nu decembrie si ianuarie.

Si tot in 2007 am trecut si cu 2 proiecte care trebuie sa fie predate curand si la care am o groaza de lucru si nici cel mai mic chef (chiar or fi asa de plictisitoare sau e numai in mintea mea?) Oricum unul este un proiect de moblier (am de proiectat un bar pana la ultimul cui) e mai mult proiect de interior, nu ma supar ce e drept doar daca nu ar fi asa de... tehnic (e simulare de proiect de executie dar e de mana again!!!, multe cote, scris urat, etc). Partea funny la el a fost ca trebuia sa dimensionam si bucataria, la granita careia este plasat acest bar, pentru aceasta lista mea de link-uri s-a extins considerabil cu site-uri italiene si germane de producatori de...orice (ajunsesem intr-o zi sa caut frigidere, cuptoare, plite si evident hote pe net.) Indrumatoarea la proiectul asta e de treaba (sta pe mess, da cantitati gigant de link-uri, workhoolic ca si mine) insa nu prea ajuta ca tu esti de la arhitectura si nu de la interior si nu prea ai habar cum se face mobilierul in genere.

Lasand la o parte proiectul de mobilier care e cum e (macar stiu ce trebuie sa fac) mai am unul la ACP (arhitectura context peisaj) care este mai mult unul peisagist de transformare a unei bucati din cheiul Dambovitei in ceva placut pietonului (amenajari exterioare insa fara constructii scumpe sau care sa afecteze peisajul). Sunt in echipa cu inca 2 oameni, evident fac prezentarea, la solutie am cazut de acord de comun, si am briefing meeting cu dansi maine pe mess (daca nu vin ucid!) Problema este ca solutia e vaga si evident un concept este foarte greu de exprimat pe hartie sau in orice alt format. Am lucrat ceva la el insa chiar ma simt putin ciudat cand ma gandesc la proiectul asta. Pur si simplu simt ca imi scapa ceva (sau ceva mai mult) si acest ceva isi va face simtita dramatic absenta in prezentarea finala. De acest proiect chiar vreau sa scap si cat mai repede pentru ca nu l-am inteles de la inceput si pur si simplu am fost paraleli (eu si cu cheiul Dambovitei)

Intre aceste doua proiecte care trebuie terminate timpul meu a fost consumat de o problema la structuri gigant (are 22 pagini scrise de mana) care dupa ce am fost nevoita sa o refac pe la 1/2 s-a dovedit a fi absolut imposibil de rezolvat ca lumea. Unele valori (desi am revizuit calculele si lucrez cu calculatorul) pur si simplu au iesit excesiv de mari. Nu am sa intru in mai multe detalii (Am incercat sa-i explic lui Sister care stie fizica cum, ce si de ce trebuie facut pentru a o rezolva si asta mi-a luat...3 ore. Deci people, structurile de anul asta suck! chiar si pentru cei care au terminat mate-info.) Problema nu ar fi faptul ca nu-mi iese si faptul ca trebuie sa gandesc ci mai degraba faptul ca NU EXISTA curs scris la asa ceva iar din oamenii care ii mai stiu extrem de putini stiu sa rezolve o asemenea problema. Profu' poate fi consultat (si o sa si fie, bineinteles) dar nu in vacanta, pana atunci "armarea grinzii cu deschiderea de 6,2m este imposibila si trebuie refacuta toata problema DE LA CAPAT" toate cele 22 pagini.

Daca supravietuiesc acestui final de vacanta urmeaza lucruri si mai frumoase: un proiect de urbanism - lotizare si mama tuturor lucrurilor frumoase sesiunea.

Un comentariu:

Laura spunea...

Meh, stiu cum e. Eu una am chestii ceva mai prozaice pe cap (de fapt ai vazut si tu ceva mai devreme), dar chestia e cam am o lipsa cronica de chef. Trebuie sa gasesc ceva care sa ma intereseze pe bune, sau sa intru in criza de timp ca sa rezolv totul cum trebuie. Si parca vad ca ultima varianta e mai viabila :(