marți, ianuarie 30, 2007

Arhitectura traditionala...si dentist

Am trecut si examenul de ATR cu muult noroc ( era oral si am picat ca sa zicem asa, pe subiect) - am luat 9 si media 8 (YESSS!!!)
Un curs infect, tinut de niste oameni prea preocupati de propriile persoane ca sa poata sa mai si predea ceva...unor studenti de la Mincu. Pentru exemplificare nu am decat sa mentionez ca din 9 cursuri s-au tinut 4!!!! si ca bibliografia consta intr-o lista de 3 pagini de carti si publicatii. (Sa se inteleaga de aici ca puteai sa nici nu prea dai pe la cursuri atata timp cat citeai tot ce era scris pe acolo.) Curs nu exista ( nu va speriati se intampla frecvent la Mincu) deci nu iti ramaneau decat notitele insuficiente si sa te apuci sa citesti serios ca sa treci.

Eu am invatat dupa o carte fotografiata ( 480 pagini!!!) citite in 2 zile in fata calculatorului. ( Never done that before, never shall do it again!) dar... chiar a mers.

Subiectul: Biserici de lemn din Transilvania.
Urmatorul examen...saptamana viitoare, timp este. Astept rezultate de la celelalte.

Dentist, ei bine trebuie doar niste mici retusuri, nimic dureros...ce a fost mai rau a trecut.

Niciun comentariu: