sâmbătă, iulie 07, 2007

Gazeta de vacanta ed.2 -2007 nr.1

Sleeping beauty:
E normal sa dormi 7 ore noaptea ( 02 - 09) si apoi sa te loveasca ceva de genul instant sleep si sa mai dormi 5 ore dupa amiaza (15-20)?!!! Asta mi s-a intamplat azi, ciudat e ca nu am facut nimic care sa fie solicitant (desenul, trasul in tus, internet nu se pun ca activitati solicitante)
Weird. probabil ca o sa ma culc pe la 3 dimineata or something.

BookChasers:
Cum este posibil sa supraestimez atat de rau numarul de pagini!!! In general le subestimez. Oricum I'm taking it light, cate 8 pagini pe short story. Cat de curand o sa apara pe virtualpensharpener si extrase din volumul 01 ( storyline-ul dinainte de capitolul 2)

InBetween:
Cum s-a ajuns la 10 pagini de tras in tus si inca 6 de scanat (cap 2)?! Nu sunt foarte sigura, insa imi amintesc un weekend dupa predarea la proiectare in care pur si simplu am desenat cam 7 pagini in creion. E posibil ca aceasta prapastie sa se fi produs atunci. Urasc sa am de scanat mai mult de 5 pagini pentru ca dau rasol la post procesare si nu e bine. Recordul e ceva de genul 8 pagini post procesate intr-o dimineata si am murit de plictiseala la ele. Geez chiar incep sa urasc sa le prelucrez, oare?

Scripting la BookChasers si InBetween:
Merge la BookChasers dar la InBetween...pentru acesta din urma cred ca trebuie fie sa fiu beata/drogata/sa fi citit ceva filosofic si foarte adanc inainte sa termin de scris/rescris ultimele 2 capitole. Mi-e absolut imposibil sa vad sfarsitul...dramatic si foarte sangeros. Sunt din nou oarba dar sper ca conditia sa se imbunatateasca.

Scoala, practica:
Nimic nou pana luni. Am inceput se pare in subconstientul adanc operatiunea integrarea in vacanta.

Ce vad/ce citesc:
Anime- uff, tocmai am terminat doua serii super dragute ( ma rog Fruits Basket a fost ca de Ergo Proxy...) am gasit alte 2 si continui cu cele deja ongoing ; Manga - am trecut intr-o pasa de shonen-ai dupa ce am fost o perioada pe shoujo. Din pacate toate sunt....ongoing. Mai am Nodame Cantabile care este absolut geniala si evident TRC si xxxholic si astept cu nerabdare pachetul in care o sa vina originalele [ sigh, dreaming state - chiar dupa ce a dormit 12 ore]
Pentru noile recomandari in materie de manga-anime evident ca o sa scriu un post separat.
Filme: astept ca toata lumea Harry Potter de pe 20 iulie (ha ha chiar de ziua mea!) si evident cartea. Sister are prioritate la ultima insa au mai fost cazuri in care am citit cu schimbul (e funny ) dar se poate.

Niciun comentariu: