sâmbătă, iulie 14, 2007

Gazeta de vacanta ed.2 -2007 nr.2

Practica de santier:
3 santiere+ prezentare de materiale/produse
1. Baneasa residencial - complex de blocuri de apartamente facute in zona de nord a Bucurestiului in vecinatatea gradinii zoologice. Am putut face poze dar nu era mare lucru de vazut. Vremea a fost...destul de proasta, frig si cu o seara inainte a fost furtuna.


2. Cathedral Plaza ( turnul de langa Sf. Iosif) desi pare ok si crezi ca au lucrat ceva mai mult la el, ei bine santierul este cam in urma. Date tehnice n-am sa dau prea multe. Poze doar ce se poate vedea de afara in incinta n-am avut voie. Oricum nu era nimic interesant de vazut - betoane, betoane si ceva metal, metal si ceva instalatii. Am vizitat doar subsolul deci nu am avut cum sa urcam.

3. Tower Center Turnul de langa Filantropia urcat pana in varf....suuus de tot...poate doar cu elicopterul sau cu avionul eram mai sus. ( Post special cu imagini eye candy de la inaltime!) Restul constructiei dpvd arhitectural...ce sa zic zgarie norii au venit si la noi, pana sa arate ceva mai draguti ( sau macar publicul sa se obisnuiasca cu ei) mai e cale lunga. Momentan tot ce se construieste nu este decat plomba urbana, nu exista - inca- un Manhattan al Bucurestiului.

Anime/Manga status: Eureka Seven si Wolf's Rain - destule episoade cat sa-mi ajunga pentru 2 saptamani; manga: varii chestii cateva shonen-ai de acelasi autor, si apoi oneshots si ceva shoujo.

BookChasers/ InBetween: Oricat de mult as vrea se pare ca nu o sa reusesc sa termin vara asta InBetween. Pur si simplu nu am povestea gata, n-am finalul ca sa zic asa....I hate the situation! E ca o problema la matematica care orice i-ai face nu se rezolva, in acea conditie este mai bine sa o lasi o perioada si sa revi asupra ei altcandva. Fortand-o nu rezolvi nimic si pierzi si timp.
BookChasers - vol1 short stories merge smooth - so far si e funny to draw. E posibil sa reusesc sa le temin pana la sfarsitul verii. Scriptul il am deja in avans deci e ok. Cat de curand ( zilele astea) o sa updatez VirtualPenSharpener din nou - nou layout

[ Editor's note: schita de post e ceva mai veche de aceea unele pasaje suna diferit - in functie de starea de spirit pe care am avut-o cand am scris. Poate ca turnul de la Filantropia suna mult mai interesant, este doar o impresie toate sunt la fel de interesante doar ca adrenalina ridicata dupa ce ai fost la 107m inaltime te face sa vezi altfel lucrurile. Inca nu ma apuc de bungee-jumping!]

Niciun comentariu: