joi, iulie 05, 2007

Sesiune vara 2007 concluded

Desi rezultatele la ultimul examen nu au venit... sesiunea s-a incheiat

Finisaje1 - restanta sem1 - luat - 9
Finisaje 2 - restanta toamna
Concept limbaj discurs - 10
Doctrine urbane - 5.6 examen - 7 media [slava domnului ca l-am luat!]
Instalatii - whatever in examen 9 media
Sec XIX - partial 10 examen... voi afla

Asta e tot oameni buni!
De aici incolo incepe....VACANTA!!!
Ma gandesc deci sa deschid din nou gazeta de vacanta cum am facut vara trecuta adica 1post/week, vinerea in general.

Virtual Pen Sharpener este updatat si el cu ultimul capitol din BookChasers si cu un mic gadget flash.
[smiles]

3 comentarii:

Laura spunea...

Maa, bine ca s-a terminat pe moment. Si eu mai am doar sustinerea licentei si practica, dar pana pe 13 sunt libera, iar pe urma dupa 4 august pana la admiterea la masterat. Intre timp, desenez in prosite ^^
I need to catch up with BookChasers. Mai ramane valabila chestia aia pe care am discutat-o, cu scrisul?

Raluca Z spunea...

Yep, si eu desenez in prostie...desenam si inainte dar de cand am scapat de sesiune parca sunt posedata. Anyway, o sa-ti trimit azi-maine niste schite [drafts - cap 07 si niste short stories related] sa te uiti pe ele sa-mi spui parerea dpv literar.
Vroiam sa ne si vedem poate in weekend-ul asta...am ceva sa-ti dau
[surprise] si poate mai discutam despre una despre alta...

Laura spunea...

Pai daca vrei sa ne vedem weekend-ul asta, drop me a line sau ceva, or pe LJ or pe mail, ca sa-mi zici ora si locul. Ca n-am mai iesit de nu mai stiu cand...